Polygamy MSN script voor automatisch aanmelden?

Pagina: 1
Acties:

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Hallo,

ik ben opzoek naar een manier om 2 op 2 instanties van MSN (m.b.v. MSN Polygamy (van een patch genaamd A-*****)) automatisch aan te melden op 2 verschillende adressen.

Als ik op de ene instantie automatisch aanmelden kies en daar adres A met wachtwoord A instel en op de 2e instantie adres B met wachtwoord B instel is dit bij de volgende reboot (of de volgende keer dat ik die 2 instanties weer open) niet meer hetzelfde. Dan meldt ie 2x op hetzelfde adres aan.

Ik ben dus eigenlijk opzoek naar een programma dat MSN opstart en dan in die instantie aanmeldt met het wachtwoord en e-mail adres wat ik opgeef, en daarna hetzelfde doet voor een volgend adres.

Is dit mogelijk of weet er iemand of zoiets bestaat? Of of het wel kan?

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over MSN messenger zijn beter op z'n plek in Software Algemeen - ik ga je topic dan ook nog even veplaatsen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
*gigantische trap naar boven* >:)

[ Voor 69% gewijzigd door Tanuki op 14-10-2005 12:54 ]

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?