Sinds kort heb ik de originele cds binnen van Tom Tom Navigator 5 Ugrade voor PPC
Deze wilde ik installeren op de Compaq IPAQ H3950 met een 128MB SD Card.
De IPAQ bevatte TTN2 Benelux en is toen geupdate naar TTN3... dit ging goed.. werkte prima.
De geheugenkaart was te vol... Ik heb een nieuwe 1GB SD gekocht en erin gedaan.
De oude 128MB SD card de data hiervan (enkele mappen van tomtom benelux) heb ik gekopieerd naar de 1GB SD card.
Nu ik versie TTN5 update erop gezet heb met eerst Benelux en toen nog Frankrijk.
Alles geinstalleerd op de 1GB SD card.
Nu Werken de nieuwe functies in Benelux wel goed.
Maar als ik dan een stad als parijs kies staat deze er dus niet meer tussen. Ofwel ik zie nogsteeds Benelux alleen.
Als ik browse via explorer naar de 1GB SD Storage card en open daar de map 'France-Map' en start France icoontje (dubbelklik) gebeurd er niets..
Als ik in TTN naar bestand ga en kies 'Wissel Kaart' krijg ik de melding geen andere kaarten geinstalleerd... Toch vreemd als die wel op de storage card succesvol geinstalleerd zijn.
Als ik kijk bij Bestand - Info dan staat er nogwel TTN 3.03
Ook als ik los een kaart open op de storage kaart komt de melding:
'Er zijn geen kaarten gevonden, installeer eerst een originele TomTom Navigator 3 Kaart'
Heeft dit te maken met de kopieeractie van de oude geheugenkaart naar de nieuwe?
Of moet ik een bepaalde koppeling nog leggen??
Deze wilde ik installeren op de Compaq IPAQ H3950 met een 128MB SD Card.
De IPAQ bevatte TTN2 Benelux en is toen geupdate naar TTN3... dit ging goed.. werkte prima.
De geheugenkaart was te vol... Ik heb een nieuwe 1GB SD gekocht en erin gedaan.
De oude 128MB SD card de data hiervan (enkele mappen van tomtom benelux) heb ik gekopieerd naar de 1GB SD card.
Nu ik versie TTN5 update erop gezet heb met eerst Benelux en toen nog Frankrijk.
Alles geinstalleerd op de 1GB SD card.
Nu Werken de nieuwe functies in Benelux wel goed.
Maar als ik dan een stad als parijs kies staat deze er dus niet meer tussen. Ofwel ik zie nogsteeds Benelux alleen.
Als ik browse via explorer naar de 1GB SD Storage card en open daar de map 'France-Map' en start France icoontje (dubbelklik) gebeurd er niets..
Als ik in TTN naar bestand ga en kies 'Wissel Kaart' krijg ik de melding geen andere kaarten geinstalleerd... Toch vreemd als die wel op de storage card succesvol geinstalleerd zijn.
Als ik kijk bij Bestand - Info dan staat er nogwel TTN 3.03
Ook als ik los een kaart open op de storage kaart komt de melding:
'Er zijn geen kaarten gevonden, installeer eerst een originele TomTom Navigator 3 Kaart'
Heeft dit te maken met de kopieeractie van de oude geheugenkaart naar de nieuwe?
Of moet ik een bepaalde koppeling nog leggen??