[Outlook Express] 2 .dbx bestanden missen? *

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• tommy6
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09-2021
Aangezien ik bestanden van outlook express van een vorige pc over heb gezet op een nieuwe pc, ben ik op zoek gegaan naar waar outlook express zijn data opslaat. Ben er toen achter gekomen dat deze staat in documents and settings --> user --> application data --> identities --> {CF91BFC1...} --> microsoft --> outlook express. Hierin zijn alle dbx bestanden te vinden. Vervolgens heb ik de bestanden via outlook express op de nieuwe pc geïmporteerd. Echter op de nieuwe pc ontbreken de laatste 2 folders, de folder {CF91BFC1...} is dus leeg en zijn er dus ook geen dbx bestanden te vinden. Heb het ook eens op mijn laptop bekeken en ook daar is de folder leeg. Nu is mijn vraag dus, wanneer maakt outlook express deze bestanden aan?

• Lukse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-04-2023
Volgens mij worden deze files aangemaakt de eerste keer dat je Outlook Express opstart .

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Dit is iets voor Officesuites en -software. Ik verplaats je topic dus even, en pas je topic iets aan. :)

Signature

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Over welke OE praten we dan?
In OE zie extra, opties, tabblad onderhoud, archiefmap.
Of je leest de Officesuites en -software - FAQ; daar staat de standaardlocatie letterlijk in, en dat is niet wat je schrijft.
Als laatste mogelijkheid doe je een zoekopdracht in explorer naar *.dbx bestanden.

Kortom, niet echt een topicstart zoals we die graag zien.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.