Toon posts:

[XP] Start enkel in laatst bekende werkende configuratie op*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje. Mij Windows start niet op. Alleen als ik kies voor 'laatst gebruikte instellingen', dan start hij wel op. Via veilig modus doet hij dus ook niks. Ik heb vorige keer Windows normaal gestart en toen deed hij er sowieso (heb hem uitgezet) 30 min over. Ook gaat het blauwe Windows balkje een keer of 50 langs, en hij gaat super snel. Heb alle schijven al geformateerd, en opgeruimd. Wat kan het probleem zijn? :?

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-03 13:37

Cis

Ter verduidelijking: als je Laatst gebruikte instellingen kiest, start de pc wel goed op. Maar als je vervolgens Reboot, gaat het wederom fout? :?
Gaat het balkje dan al supersnel 50 keer langs? Of is dit alleen wanneer je de PC "normaal" opstart?

Je omschrijvingen zijn nogal lastig te bevatten wat je nou precies bedoelt :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Verwijderd

Topicstarter
ow sorry, het balkje gaat 50 keer langs als ik hem normaal opstart. Als ik 'laatst gebruikte instellingen' kies, doet hij het gewoon weer.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dit is natuurlijk veel te weinig informatie om wat mee te kunnen. Al eens in Problemen met booten, hoe kan je ze oplossen. gekeken? En wat heb je verder allemaal al geprobeerd?

als je al hebt geformatteerd, hoe kan het dan dat je nog steeds wel een laatst werkende configuratie hebt :? Die is ook weg dan ;) Ofwel, er schort nogal wat aan de door jou geleverde informatie. Hier op GoT zien we graag een uitgebreid overzicht van wat je allemaal hebt ondernomen. Daarbij is het heel belangrijk dat je zo veel mogelijk, en duidelijke informatie geeft.

Dat voorkomt ook wat we tips geven die allang geprobeerd zijn. Lees de Algemene gedragsregels (Netiquette) daarover nog even door :) Ik pas even je topictitel aan, zodat je OS tussen [] staat. Let daar in het vervolg zelf even op :)
Windows XP start niet normaal op > [XP] Start enkel in laatst bekende werkende configuratie op*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters