Toon posts:

[iemand ervaring?] Asus A7VC-Q004H Notebook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand die deze notebook heeft, ik ben er namelijk over aan het denken om een laptop aan te schaffen. In eerste instantie wilde ik voor acer gaan, maar ik kom net deze asus tegen:
  • Processor: Pentium M 750, 1,866Ghz, 2MB
  • Chipset: Intel 915PM*
  • Geheugen: 1024MB
  • Schermgrootte: 17"
  • Video: ATI Mobility Radeon X700 128MB
  • Harde schijf: 100 GB
  • Diskettestation: nee
  • Infrarood: SIR-115.2Kbps
  • Modem: 56 Kbps
  • LAN: 10/100 Mbps
  • Wireless lan: IEEE 802.11b/g
  • CD / DVD: *CD-RW/DVD+-RW+DL
  • USB: 5 x USB 2.0
  • FireWire: 1 x IEEE 1394
  • Audio: Audiosysteem met speakers en subwoofer
  • Toetsenbordindeling: 88-/89-key keyboard
  • Software: Microsoft Windows XP Home Edition
  • Afmetingen: 405 x 314 x 38 mm
  • Bluetooth: Ja
Alles-in-Eén

De A7Vc notebook is de ideale oplossing voor persoonlijk digitaal entertainment. Het biedt krachtige computermogelijkheden, complete digitale multimedia-applicaties en draadloze audio- en videocommunicatie, allemaal tegen een betaalbare prijs. Het is thans mogelijk uw eigen thuisbios, computer en spelconsole te bezitten, allemaal in één slanke, draagbare en intelligente machine.

Bekijk uw Favoriete TV-programma’s op uw Notebook

De A7Vc is uitgerust met een analoge TV-tuner, waardoor u waar u maar wilt televisie kunt kijken. Let op: een DVB-T-tuner is NIET inbegrepen.

Draagbare Audio/Videocommunicatie

Het feit dat de A7Vc is uitgerust met ingebouwde microfoon en hoge-resolutie webcam maakt moeiteloze videoconferenties mogelijk zonder de problemen rond het aansluiten van externe apparaten. Dankzij het speciale Digital Sound Processor (DSP) echo-opheffingsmechanisme wordt constant achtergrondgeluid opgeheven, afgerekend met plotseling geluid en akoestische echo automatisch uitgefilterd. Het resultaat is dat mensen aan beide kanten van de videoconferentie uitsluitend elkaars stem horen, maar niet het brommen van de airco of af en toe het toeteren van een passerende vrachtwagen.

Visuele Beleving in Filmkwaliteit

Uitgerust met de nieuwste ASUS-technologieën, biedt het grote 17" breedbeeldscherm niet alleen complete visuele bevrediging, maar tevens prachtige beelden voor zowel werk als ontspanning. De exclusieve Color Shine glare-type LCD-technologie presenteert heldere en scherpe beelden in hun ware, levendige kleuren.

Sensationeel Audiovermaak

De A7Vc levert rijke geluidseffecten die ideaal zijn voor multimedia-applicaties, met uitmuntende ingebouwde 4-weg surround sound speaker en ingebouwde S/PDIF-aansluiting.

Gemakkelijke Multimediatoegang

De ASUS Mobile Theater software combineert digitale thuisapplicaties in een gebruiksvriendelijke PC-omgeving voor het afspelen van films en muziek. De unieke Audio DJ-optie maakt onmiddellijk uitzenden van muziek mogelijk zonder dat het besturingssysteem eerst dient te worden gestart.

Krachtige Verwerkingsmogelijkheden

De A7Vc is gebaseerd op het nieuwe Centrino-platform, en biedt krachtige verwerkingsmogelijkheden die vergelijkbaar zijn met desktop PC’s, maar in een compacter, eleganter ontwerp. Dankzij de aanwezige 4-in-1 kaartlezer kunnen data, video en muziek snel en gemakkelijk worden opgeslagen en gedeeld met de A7Vc.

Blijf Verbonden via Draadloze Vrijheid

De ingebouwde Bluetooth™ maakt omnidirectionele draadloze verbinding en gegevensoverdracht mogelijk tussen de A7Vc en andere digitale apparaten zoals mobiele telefoons en PDA’s binnen 10 meter, zonder beperkingen van blokkerende media.

Linkje naar de laptop op de site van asus

Deze laptop klinkt toch wel erg leuk en het prijsverschil met bijvoorbeeld de acer 1694 is maar 100 euro. Dus ben benieuwd naar de mening van anderen hier..

Verwijderd

Ben ook heeeeeeeeeeeeel geïnteresseerd in deze laptop.
iemand ervaring?

Verwijderd

Hoe duur is hij dan precies? Volgens mij zit hij nog steeds tussen de 1550 en 1900 euro...
Dan kun je beter de FS Amilo 3438 nemen met ongeveer dezelfde specificaties (17inch, Centrino platform etc.) maar wel met een 6800 GO 256 mb videokaart!! Toch veel beter als de X700 128 mb...
En deze laptop kun je aankomen voor 1300-1400 euro.

Verwijderd

maar GEEN tv-tuner
geen dead pixel garantie
en een heel stuk aansluitingen minder
voor 't zelfde geld :(

FS Amilo 3438IHR60 PM 750 1.87GHz 1024MB DDRII 2*60GB 17"TFT WXGA+ DVDDL+/-RW Muli BE WXP Home

Prijs : 1.720 eur incl btw en taksen

Verwijderd

prijs:

Asus A7VC-R004H/PM750 1024MB 100GB XPH
1708.35 €uro (all in)

• fheerens
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-02 01:26

fheerens

ir.

Vandaag toevallig de Asus A7vc-Q004H besteld bij www.4launch.nl 1532.50 euro.
Klik hier voor de link
Goede levertijd en goede waarderingen hier op tweakers.net in de shopsurvey.

De opleiding die ik volg huist veel mensen die een Asus, veelal A6 en M6, hebben. Deze zijn allemaal zeer te spreken over deze notebooks en over de service van Asus. Zelf ben ik enorm benieuwd naar mijn investering! Sorry dat ik je niet meer kan vertellen, maar mocht je hem nog niet besteld hebben wanneer ik hem binnen krijg, zal ik je laten weten wat mijn bevindingen zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door fheerens op 13-10-2005 21:37 ]

In AvE we trust

Verwijderd

Topicstarter
kickje :)

Verwijderd

Gisteren is mijn A7Vc gearriveerd uit Engeland. Ik heb er 1200 pond voor betaald.

Hij is groot. Maar goed hij heeft dan ook een 17" scherm, en alle mogelijke aansluitingen. Strak afgewerkt, en hij komt met een solide draagtas.

Hij komt wel met een hele zwik ASUS software, waarvan ik het meeste gelijk uninstall, behalve wat ik echt nodig heb. Geluid is geweldig, beeldscherm is erg goed. Er is niets wat ik meer zou wensen van een laptop. Let wel: met deze laptop ga je niet op wereldreis! hij weegt een kleine 4 Kg, en ondanks dat ie redelijk plat is, is ie groot. Autonomie heb ik nog niet getest, maar zoals het er nu uitziet, iets van 3 uur met WiFi aan.

Ook heb ik de TV software nog niet getest, dat doe ik als ik iets meer tijd heb. Ik post binnenkort wel wat foto's....

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-01 07:02

FongWan

The Stormrider ...

zou je dat dan in dit topic willen doen aub, alvast bedankt.

[rml][ Ervaringen] Asus A7 serie deel 1[/rml]

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Verwijderd

Hier wat foto's. Nog steeds erg tevreden over mijn ASUS. Gebruik mijn desktop nog maar zelden!
Afbeeldingslocatie: http://www.luijkx.net/asus/P2070001.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.luijkx.net/asus/P2070002.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.luijkx.net/asus/P2070003.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.luijkx.net/asus/P2070004.JPG
Pagina: 1