Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• nickbear
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11 07:19
Beste mensen

Ik word deze morgen herhaaldelijk door een prive nummer gebeld, wanneer ik deze opneem zegt diegene aan de andere kant helemaal niks.

Na dit 10x te hebben meegemaakt, gaat de telefoon voor de 11e keer over. Er begint iemand te praten dus ik "Hallo met Nick" en die ander precies hetzelfde.

Na enige tijd met deze persoon in gesprek te zijn geweest, ben ik er achter dat hij ook door een anoniem nummer gebeld word, en de telefoon nietsvermoedend oppakt om deze te beantwoorden. We worden dus alletwee gebeld door prive nummer.

Na enige tijd doorvragen blijkt het dus iemand te zijn die ik redelijk goed kan...

Kan een grappenmaker 2 telefoonnummer met elkaar verbinden voor de grap o.i.d.!?!? Ik vind het heel vreemd in ieder geval..

• Eisenhower
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-10 10:48
dat kon geloof ik wel ja, er was daar toch een telefoon nummer voor? zo'n 0900 nummer?

om iemand mee in de maling te nemen geloof ik..

[ Voor 26% gewijzigd door Eisenhower op 12-10-2005 11:34 ]

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:52
Zag tijdje geleden zoiets op tv. Dan bel je al derde een 0900 nummer en die verbindt dan weer 2 nummers. Die derde kan dan meeluisteren. MIsschien is dat wat er bij jullie is gebeurd.

• Kappie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:27

Kappie

Tell me your secrets...

Misschien iets te maken met 1 programma 2 keer draaien?

He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11 18:13
Is dit niet zo'n "iemand in de maling nemen via de telefoon" bedrijf?

spuit11 :/ ;)

[ Voor 23% gewijzigd door the-edge op 12-10-2005 11:35 ]

• Eisenhower
legolas82 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:34:
Zag tijdje geleden zoiets op tv. Dan bel je al derde een 0900 nummer en die verbindt dan weer 2 nummers. Die derde kan dan meeluisteren. MIsschien is dat wat er bij jullie is gebeurd.
dat bedoelde ik!

was dat ook niet laatst voor de rechter gedaagt? iets over dat het nummer je in staat stelt om af te luisteren oid?

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
je kan het zelf ook heel makkelijk het doen door wisselgesprek aan te zetten op je gsm, dan bel je nummer 1, direct in wissel, bel nummer 2 daarna microfoon uit en druk op converentiegesprek.... hoppa, 2 die elkaar kunnen horen en jij hoort hun wel maar zij jou niet.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dat kan wel, maar er is ook nog steeds eene kans dat de persoon die je gesproken hebt jou ontzettend in de maling loopt te nemen en dat er geen 3e partij is. ;)

{signature}

• Eisenhower
BlackMage schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:35:
je kan het zelf ook heel makkelijk het doen door wisselgesprek aan te zetten op je gsm, dan bel je nummer 1, direct in wissel, bel nummer 2 daarna microfoon uit en druk op converentiegesprek.... hoppa, 2 die elkaar kunnen horen en jij hoort hun wel maar zij jou niet.
klinkt skype achtig.. heb je daar telefoons voor die dat doen dan? ( Gsm's? )

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-11 14:47

...less is more

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11 18:13
BlackMage schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:35:
Hmm dat wist ik niet.. Interresant :+ ;)

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-11 11:46
Eisenhower schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:37:
[...]

klinkt skype achtig.. heb je daar telefoons voor die dat doen dan? ( Gsm's? )
zekers, vriwjel alle nieuwere nokia telefoons

[ Voor 13% gewijzigd door consolefreak op 12-10-2005 11:41 . Reden: was wat vergetne.. ]

• nickbear
nou nou....wat een lol heb je ervan niet? :r 8)7

wat een onderbroekenhumor dit.....
ohja..en ik weet zeker dat die andere niet belde om mij in de maling te nemen ofzo...

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
consolefreak schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:40:
[...]

zekers, vriwjel alle nieuwere nokia telefoons
Niet alleen nieuwere, vrijwel alle nokia telefoons. (3310 bijv. kan het ook).
Andere merken zouden het vast ook wel ondersteunen want het is een dienst die je provider levert, niet je telefoon. Het zou best kunnen dat sommige prepaid dingen het niet kunnen, heb het alleen nog maar geprobeert met abonnementen (orange, kpn, enz).

Let wel dat als je wisselgesprek aanzet dat je ook een nieuw gesprek kan ontvangen als je al in gesprek bent, je hoort dan een pieptoon op de achtergrond.

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-11 12:57

pim

Wij hebben die grap wel eens uitgehaald..

Je pakt 2 telefoons met een luidspreker functie..
Telefoon 1 bel jantje
Telefoon 1 bel pietje

Vervolgens leg je die telefoons op elkaar en krijg je zo'n gesprek van:

- jan: met jan
- piet: met piet
- jan: hey
- piet: hey
- jan: uhh, hey
- piet: uhh... hey
- jan; euhhh.. alles goed?
- etc.. :)

[ Voor 8% gewijzigd door pim op 12-10-2005 12:36 ]

Verwijderd

Volgens mij hoor je dan een hoop gepiep en gekraak, maar dat kan aan mij liggen!

Weleens gepoogd, maar geen succes..

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:59:
Volgens mij hoor je dan een hoop gepiep en gekraak, maar dat kan aan mij liggen!
Je moet het dan wel zo doen dat het geluid niet gaat rondzingen. De microfoon van de telefoon(s) moet dus niet het geluid van de luidspreker horen. Zelfde effect hoor je in minder mate bij radiobelspelletjes wanneer de beller de radio ook hard aan heeft.
Weleens gepoogd, maar geen succes..
Het kan dus op zoveel manieren, maar het blijft treiteren, dus echt erg dat het geen succes was vind ik het dan ook niet. ;) :>

{signature}

• haggard
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Dit is in ieder geval geen treiterlijn ofzo!!!
Als ik mezelf op m'n mobiel bel gaat m'n mobiel netjes over, maar als ik 'm opneem krijg ik iemand anders aan de lijn!!!! Binnen ons bedrijf met verschillende mobieltjes geprobeerd (allemaal vodafone) en het gaat bij iedereen verkeerd!!!!
Ik denk eerder dat ze bij vodafone een centrale hebben die de boel in de war gooit...
SMS'en doet het wel goed en van mobiel naar vast bellen gaat ook niet goed!!!!

I'm not paid by performance, So I perform by payment!!! If you pay peanuts... you'll get monkeys!

• De_Klusjesman
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Er kan bij Vodafone idd. wel eens iets verkeerd zijn, ik belde net met m'n vriendin en na een minuut of twee komt er in één keer iemand met een Gronings accent door ons gesprek heen praten zonder dat één van ons een wissel had aangenomen. Na een seconde of tien van hallo, hallo ,hallo, wie is daar over en weer, werd uiteindelijk onze verbinding verbroken.

[ Voor 18% gewijzigd door De_Klusjesman op 12-10-2005 14:12 ]

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 15:31
haggard schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:58:
Dit is in ieder geval geen treiterlijn ofzo!!!
Als ik mezelf op m'n mobiel bel gaat m'n m...
Zijn al meerdere topic's overgeweest, het gebeurd namelijk wel eens vaker. Dit effect komt door een bufferoverloop in de telecom-centrale.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• Don Corleone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11 07:19
Hier bij mij ook nu, ook Vodafoon. Kom uit Groningen, dus kan jou wel aan de lijn hebben gehad, De_Klusjesman.

• nickbear
ik ben inmiddels er achter gekomen dat het een grappenmaker was...

hij werkt op de vliegbasis in leeuwarden (luchtmacht), en dara hebben ze speciale communicatiemiddelen ofzo...

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 08:52

Dennahz

Life feels like hell should.

nickbear schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 09:53:

hij werkt op de vliegbasis in leeuwarden (luchtmacht), en dara hebben ze speciale communicatiemiddelen ofzo...
Zal z'n baas blij mee wezen :X Beetje kloten met zulke apparatuur...

Twitter

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®

Nou wat heb je daar speciale communicatie apperatuur voor nodig. Ik kan hier op mijn werk ook gewoon 2 nummers bellen en die met elkaar doorverbinden hoor. Dat kan in princiepe iedereen die 2 of meer lijnen heeft. ( en natuurlijk een telefoon die het ondersteund maar die zijn echt niet speciaal ofzo ).

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Slechte grap overigens.
Beetje onderbroeken lol niveau.

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:05

SuBBaSS

-has Ryzen

Bij telefonie van UPC heb je ook zo'n dienst, "driegesprek". Daar hebben ze bij mij op mijn vorige baan ook wel eens lui mee te pakken genomen.

Bel de ene shoarmazaak: "Goeiedag, kpn. Wij hebben een collect call gesprek voor u, accepteert u deze?"
Ali A:"Ja hoor" (A in de wacht)
Zelfde verhaal voor Ali B en z'n shoarmazaak en dan aan elkaar doorverbinden en dan maar luisteren wat de concurrenten elkaar te vertellen hebben. :P

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:03

En die lui moeten ons land verdedigen? 8)7

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Pagina: 1