[XP] Aanmelden gevolgd door afmelden, geen spyware

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• JustSomeone
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:29
Sinds gister werkt mijn XP niet goed, dat wil zeggen, ik kan me niet meer aanmelden, dit wordt gevolgd door het afmeld scherm.

Nu weet ik dat dit vaker voorbij is gekomen, maar toch heb ik ergens anders last van. Ik heb dus al gezocht en heb de faq gezien. Dit werkt echter hier niet.

De eerste stap: het register is niet te benaderen via een andere pc.

De tweede stap: er bestaat geen wsaupdater.exe op mijn systeem, toch even deze stap uitgeprobeerd en gereboot, maar het maakt niets uit.

De laatste stap: de registerinstellingen stonden precies goed.

Nu heb ik op got verder zitten zoeken, maar heb niets anders kunnen vinden. Heeft iemand een goede oplossing voor me?

Verwijderd

Veilige modes al geprobeerd?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 13:47 ]

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-12-2025
Inderdaad, veilige modus of last known good configuration. Eventueel via de installatie CD een repair geprobeerd?

• JustSomeone
Dat heb ik dus al geprobeerd, zie eerste bericht, maar dat hielp dus niet.
Veilige modus werkt ook niet...

Ben nu windows opnieuw aan het installeren, want ik heb echt geen idee wat het nou was... :(

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Het zou een corrupt profiel kunnen zijn. Dit kun je testen door eens een nieuwe user aan te maken en dan kijken of het werkt. Je kunt ook direct je eigen profiel (via eigenschappen van deze computer -> geavanceerd en dan de middelste properties) verwijderen.

Edit: Doh(nuts) :+ Ik ben al te laat zie ik :O

[ Voor 10% gewijzigd door Room42 op 12-10-2005 14:25 ]

Koop mijn Nikon 14-24mm f/2.8 en Nikon 24-70mm f/2.8 lensen voor een prikkie! - En zie al mijn ads!

• JustSomeone
Ik denk ook niet dat dat geholpen zou hebben.
Via administrator lukte het ook niet om succesvol in te loggen. Die melde zich ook meteen weer af.
Pagina: 1