Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds kort heb ik een Nokia 6030 en hier zit radio op. Nu heb ik er oordopjes bijgekregen met een 2,5mm aansluiting. Die oordopjes zijn echt waardeloos en nu wil ik mijn Sennheiser dopjes er op aansluiten, die 3,5mm zijn. Bij een electronicazaak in de buurt heb ik een convertertje gekocht, maar dat werkt niet. De eerste keer kreeg ik uit 1 dopje geluid en daarna gaf de telefoon steeds aan dat het aangesloten apparaat niet ondersteund werd. Nu ben ik toch op zoek naar een goede en goedkope oplossing. Weet iemand iets?

Alvast bedankt.

JanWillem
PS. Ja ik heb gezocht, maar weet niet goed welke keywords ik moet gebruiken en kan zo niets vinden.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Toevallig las ik laatst een review van die telefoon, maar het blijkt dat die telefoon alleen MONO ondersteunt. Dus je zou zelf een adaptertje moeten maken die aan de ene kant (die 2,5mm) een mono stekkertje, en aan de andere kant een female 3,5mm waar je beide stereokanalen naar die ene mono aansluiting op de andere kant soldeert.

Verwijderd

Topicstarter
Oh, dat wist ik niet. Daarom klonk het bij de originele dopjes waarschijnlijk ook zo belabberd. Nouja, dan laat ik het maar zitten :) Bedankt voor je reactie.