Smileys op ander forum gebruiken, mail replies duren lang

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Een week geleden heb ik, zoals netjes vermeld in de smileys FAQ, Razorblade, Vork, Danny en Dr. Crouton gemaild om toestemming te krijgen om de door hun gemaakte smileys te gebruiken op een forum.
Maar nog steeds helemaal niets gehoord, van geen van allen ;( Zijn er hier mensen die ervaring hebben met mailen om toestemming voor smileys? Hoe lang duurde een reply bij jullie?

En wat zou ik moeten doen als ik zaterdag nog niets gehoord heb? Uitgaan van het principe zwijgen is toestemmen of gewoon mailen totdat ik een reply heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Je hoeft niet op reacties te wachten, denk niet dat je die zal krijgen :)

Je kan zonder problemen die smileys gebruiken, kan echt geen kwaad

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:18:
Je kan zonder problemen die smileys gebruiken, kan echt geen kwaad
dat geldt dus niet voor de smily's die TS wil gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Een week is wel een redelijk termijn om te kunnen reageren, maar er kunnen altijd uitzonderingen zijn (nog op vakantie oid).

Er zijn, mijn inziens, twee opties:

• Een email sturen (refereer aan je vorige mail) dat je de smilies gaat gebruiken. Indien ze bezwaar hebben dan kan je alsnog de smilies weer verwijderen.
• Nog een weekje wachten :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
BtM909 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:20:
Een week is wel een redelijk termijn om te kunnen reageren, maar er kunnen altijd uitzonderingen zijn (nog op vakantie oid).
Mmja, dat is waar :) Zouden ze allemaal met elkaar op vakantie zijn? ;)
Er zijn, mijn inziens, twee opties:

• Een email sturen (refereer aan je vorige mail) dat je de smilies gaat gebruiken. Indien ze bezwaar hebben dan kan je alsnog de smilies weer verwijderen.
• Nog een weekje wachten :)
Ik denk dat ik ga wachten tot zondagavond. Als ze dan niets van zich hebben laten horen, stuur ik wel een mailtje met referentie aan de vorige dat ik de smileys ga gebruiken en dat ze kunnen mailen als ik ze moet verwijderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb 1,5 jaar geleden ook eens een mail naar die gasten gestuurd omdat ik ook die smileys wou gebruiken op een forum, nooooit wat van gehoord. Volgens mij zijn er ook wel een aantal topics in LA te vinden met gelijke strekking.

Ik zou er niet zo'n probleem van maken als ik jou was; gewoon gebruiken

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:10
Gunner schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:31:
Ik heb 1,5 jaar geleden ook eens een mail naar die gasten gestuurd omdat ik ook die smileys wou gebruiken op een forum, nooooit wat van gehoord. Volgens mij zijn er ook wel een aantal topics in LA te vinden met gelijke strekking.

En op de site waar je ze gaat gebruiken ook refereren naar deze mensen, en GoT/Fok

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 21:24

Dennahz

Life feels like hell should.

Mjah, ik gebruik ze ook altijd gewoon als ik smilieys nodig heb. Als er problemen mee zijn mailen hun wel.. en anders dus niet. :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Gunner schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:31:

Klopt, in principe beschouwen we ze als een soort van abandonware omdat de betreffende 4 mensen zelfs niet reageerden toen ik mailde of ze die vermelding in de FAQs nog wel op prijs stelden ;)

Dus: gewoon netjes crediten op een nette site en het zit wel goed in principe.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb vroggâh, tijden geleden, nog wel es een mailtje teruggekregen met dat 't goed was enzo. Volgens mij interesseert het ze ook voor geen ene meter meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Osiris schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:49:
Ik heb vroggâh, tijden geleden, nog wel es een mailtje teruggekregen met dat 't goed was enzo. Volgens mij interesseert het ze ook voor geen ene meter meer :P
Met stom. Ook van 1 van de 4 antwoord gekregen dat het wel ok was. Ik zou het gewoon gebruiken en ze een e-mail sturen met link naar site. Zo boeiend vinden ze het niet gok ik zo :)
Pagina: 1