[W2K SP4] USB installatie probleem

Pagina: 1
Acties:

• Don Corleone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-03 03:24
Ok, ik zit met het volgende probleem:

We hebben hier op mijn werk notebooks en desktops. Beide van HP/Compaq. Nu gaat het installeren van USB apparaten (geheugensticks en muizen bv) wel goed op een desktop maar niet op een laptop. Ik heb het alle keren getest onder hetzelfde account.

Heeft iemand enig idee in welke richting ik de oplossing moet zoeken?

Nog even wat details:

Notebooks: HP NX6110/NX9030/N1020v
Desktops: HP EVO D330 DT
OS: Windows 2000 Servicepack 4 (deze wordt dmv PXE ingericht, elke notebook en desktop krijgen in principe dezelfde windows installatie)

• Don Corleone
Sorry, zou een modje de title kunnen aanpassen? Net even te snel getypt, moet USB zijn natuurlijk.

[ Voor 14% gewijzigd door Don Corleone op 12-10-2005 09:04 ]

• Don Corleone
Toch even een kick, ik ben er nog steeds niet uit. Ik heb al contact gehad met HP Nederland, zij gaven als mogelijke oplossing: gebruik de XP drivers die op de driver DVD staan op W2K en probeer het dan nog eens.
Dit heeft niet geholpen.

Gek is dat, wanneer je op een desktop je geheugenstick voor eht eerst gebruikt deze op de achtergrond wordt geïnstaleerd en op een laptop (met voldoende rechten overigens) krijg je het wizard nieuwe hardware.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik zou eens beginnen met een HP met een "OEM" installatie (dus recovery cdtjes van HP erin, 20 minuutjes wachten en proberen maar) - dan heb je iig een baseline of het aan je hardware of software ligt :)