Hoi!
Ik ben bezig met een simpele website voor mijn stage, hierin worden de server stats en de uptime enz weergegeven. Nu heb ik alleen het volgende probleem.
Op de intranet site komt aan de linkerkant in het menu een knopje "Server Stats" Als men hier op klikt word in de rechterframe een pagina geopent met de text "Klik hier om de Server-Stats te bekijken. Als deze aangeklikt word word de pagina in een Pop-Up geopent zonder alle IE knoppen.
De code die ik nu heb is :
Ik heb al vrij veel op internet gezocht maar weet niet precies waarop ik moet zoeken.
Sorry mijn kennis van html/java is niet voldoende om hier zelf uit te komen. Dus als iemand mij een beetje opweg wilt helpen zou dat super zijn!!!
Jongens, alvast bedankt!!
Ik ben bezig met een simpele website voor mijn stage, hierin worden de server stats en de uptime enz weergegeven. Nu heb ik alleen het volgende probleem.
Op de intranet site komt aan de linkerkant in het menu een knopje "Server Stats" Als men hier op klikt word in de rechterframe een pagina geopent met de text "Klik hier om de Server-Stats te bekijken. Als deze aangeklikt word word de pagina in een Pop-Up geopent zonder alle IE knoppen.
De code die ik nu heb is :
Nu is de bedoeling dat dit dus automatisch gebeurt. Dus als me'n in het menu aan de linkerkant drukt dat er gelijk een popup komt met de server stats, en dat in de linkerframe nog steeds staat van klik hier om de server stats te openen.function popup(url) {
popupwin = window.open(url, "Popup", "toolbar=no, location=no, directories=no, status=no, menubar=no, resizable=no, scrollbars=no, width=600, height=780");
}
<body>
<p align="center"><b><font face="Verdana" size="2">
<a href="javascript:popup('http://onzeintranetsitestatus/entries.pl');">Klik hier om de Status van de Servers te bekijken!</a>
Ik heb al vrij veel op internet gezocht maar weet niet precies waarop ik moet zoeken.
Sorry mijn kennis van html/java is niet voldoende om hier zelf uit te komen. Dus als iemand mij een beetje opweg wilt helpen zou dat super zijn!!!
Jongens, alvast bedankt!!