Toon posts:

Open page in new windows without IE-Buttons

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Ik ben bezig met een simpele website voor mijn stage, hierin worden de server stats en de uptime enz weergegeven. Nu heb ik alleen het volgende probleem.

Op de intranet site komt aan de linkerkant in het menu een knopje "Server Stats" Als men hier op klikt word in de rechterframe een pagina geopent met de text "Klik hier om de Server-Stats te bekijken. Als deze aangeklikt word word de pagina in een Pop-Up geopent zonder alle IE knoppen.

De code die ik nu heb is :
function popup(url) {
popupwin = window.open(url, "Popup", "toolbar=no, location=no, directories=no, status=no, menubar=no, resizable=no, scrollbars=no, width=600, height=780");
}

<body>
<p align="center"><b><font face="Verdana" size="2">
<a href="javascript:popup('http://onzeintranetsitestatus/entries.pl');">Klik hier om de Status van de Servers te bekijken!</a>
Nu is de bedoeling dat dit dus automatisch gebeurt. Dus als me'n in het menu aan de linkerkant drukt dat er gelijk een popup komt met de server stats, en dat in de linkerframe nog steeds staat van klik hier om de server stats te openen.

Ik heb al vrij veel op internet gezocht maar weet niet precies waarop ik moet zoeken.

Sorry mijn kennis van html/java is niet voldoende om hier zelf uit te komen. Dus als iemand mij een beetje opweg wilt helpen zou dat super zijn!!!

Jongens, alvast bedankt!!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:54

Cyphax

Moderator LNX
Als ik je goed begrepen heb, ben je op zoek naar window.open :)
Daar kan je dat wel mee. Hier wat uitleg.

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Topicstarter
Cyphax schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 08:55:
Als ik je goed begrepen heb, ben je op zoek naar window.open :)
Daar kan je dat wel mee. Hier wat uitleg.
Het window.open command ken ik wel en dat heb ik ook wel werkend. Hij moet dit alleen na bijv 1sec automatisch uitvoeren.

Zodat je eerst in de rechterframe krijgt van de pagina word binnen enkele seconden geopent.........

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:54

Cyphax

Moderator LNX
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 09:00:
[...]

Het window.open command ken ik wel en dat heb ik ook wel werkend. Hij moet dit alleen na bijv 1sec automatisch uitvoeren.

Zodat je eerst in de rechterframe krijgt van de pagina word binnen enkele seconden geopent.........
Dan kun je gebruik maken van de setTimeout functie van javascript :)

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het voor elkaar tnx.

Heb nu alleen een ander probleem dat iedereen die die pagina wilt openen een beveiligingswaarschuwing krijgt van Internet Explorer. Kan dit alleen verholpen worden door de beveiligingsinstellingen van IE aan te passen of zijn hier ook nog andere mogelijkheden voor?

Alvast bedankt

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-04 13:16
Html hoort niet thuis in p&w , maar in w&g (HTML, CSS, JavaScript, Flash en Director topics *12-05*)
-> w&g.

https://fgheysels.github.io/

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wil je het meteen uitvoeren of na een bepaalde timeout. Gaat het om direct uitvoeren, dan kan je ook even kijken naar window.onload of <body onload=""> mogelijkheden binnen Javascript.

Overigens heb ik het idee dat je zelf niet zo heel veel heb uitgezocht. Met bovenstaande steekwoorden moet je zeker weten een werkende oplossing kunnen vinden. Deze gaat dicht.

[ Voor 33% gewijzigd door BtM909 op 12-10-2005 10:03 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.