Toon posts:

[Gameservers] Diverse vragen

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste lui,

Gisteren ben ik benaderd door een kennis die het e.e.a wilt weten over Gameservers en de markt daarvan. Hij heeft mij een aantal duidelijke vragen doorgegeven, misschien dat jullie die willen en kunnen beantwoorden?

Alle vragen zitten in de online gameserver business.

- waarom zou je kiezen voor betaalde game-hosting als free hosting misschien ook mogelijk is?
- wat is bepalend bij je keuze voor een betaalde hosting leverancier? Prijs? Kwaliteit? Spellen-aanbod?
- welke grote(re) namen zijn er in NL op gebied van game-hosting?
- is dit een groeiende markt? Zijn de belangrijk(st)e spelers al bekend?
- waar zou je als eerste zoeken naar (informatie over) een game-hosting firma? Forums? Google?

Alvast bedankt!

Gr

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 03:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- waarom zou je kiezen voor betaalde game-hosting als free hosting misschien ook mogelijk is?
Omdat vaak de service hiervan beter is, en je op een dedicated / co-located plekje staat. Als je bedoeld met een Thuisserver / 1mbit zou ik zelf liever kiezen voor een Dedicated 100mbit, Hoewel 1mbit natuurlijk ook wel gaat werken, Maar er altijd factoren zijn waardoor je het niet echt betrouwbaar noemt.

Ik ben zelf ook sinds kort begonnen met gameservers aanbieden op een 100mbit lijn en ben gewoon het web opgegaan en gaan lezen :) .. Verstand van hardware heb ik zat, Verstand van linux is echt weinig, Verstand van dedicated games opzetten is daarintegen wel weer makkelijk voor mij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
De dat je hierover prima zelf allerlei info kan vinden. Hier op GoT verwachten we (ook midden in de nacht) dat je zelf eerst even op onderzoek uit gaat voordat je een topic opent. De antwoorden op jouw vragen zijn met een klein beetje inspanning makkelijk te vinden. Zie ook de Algemene gedragsregels (Netiquette) :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.