Toon posts:

[Firefox] vage foutmelding bij bezoek pagina

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg soms als ik een bepaalde pagina bezoek de volgende bage fout melding van FireFox (laatste versie):
De verwijzingslimiet voor deze url is overschreden. Niet in staat de verzochte pagina te laden. Dit kan veroorzaakt worden door geblokkeerde cookies.

Via IE6 zijn er totaal geen problemen, deze laad de pagina normaal zonder enige foutmeldingen.

Wat kan dit zijn?
Ligt dit aan de server of aan de site of aan mijn browser?

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Als je cookies aan hebt staan ligt het waarschijnlijk aan een fout script van des betreffende site, deze redirect waarschijnlijk constant naar de zelfde pagina.

Om welke pagina gaat het?

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je allemaal al geprobeerd? En ook al even de cookies en cache leeggemaakt? We zien graag info over die eigen inzet hier op GoT. Lees daarover de Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even na, en breid even je topicstart uit met alle relevante info :) Overigens kom ik regelmatig sites tegen die voor geen meter werken in firefox, vooral asp/asp.net spul. IE heeft dat probleem bijna nooit, dus dat is daar alvast een verklaring voor :)

[ Voor 3% gewijzigd door sanfranjake op 12-10-2005 05:16 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb al de cookies eens verwijderd maar dit werkt niet.
Vaak als je dan een andere site bezoekt en dan weer terug doet ie het wel, echter ik ben wel de gegevens kwijt van de site (uit gelogged etc..)

Maar het vreemde is dat het een eigen site is, deze is recentelijk verhuisd van webservers en sinds deze verhuizing heb ik dit ineens. Voor de verhuizing had ik dit nooit en nu ineens wel, dit terwijl er aan de site niets is veranderd.

Het vreemde is dat IE dit niet heeft en alleen maar FF, dat verward me erg.
Voordat ik gedetailleerd kan gaan zoeken moet ik eerst weten wat dit veroorzaakt, ik had namelijk nog nooit gehoort van dit probleem en een search op google gaf eigenlijk ook niet veel informatie.

Mijn vraag is nu dus hoe dit te debuggen is, want dit moet wel opgelost worden.
Hoe kom je er nu achter wat dit veroorzaakt....