Toon posts:

extreme delta fan?!?!?! waar??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil het volgende online bestellen:

de DELTA fan, maar ik weet niet welke type... het moet de deltafan zijn die op een alpha cooler past, en extreem veel geluid maakt en natuurlijk ZZZUPER goed koelt... ik kan 'm bij de oc-shop bestellen, maar hebben ze nooit... hij staat wel op de site beschreven...

op welke site kan ik nog meer bestellen?
kunnen jullie me alsjeblieft:* enkele sites geven?

thanx:)

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
De fan is de Delta AFB-60HP. Waar je hem kan krijgen weet ik zo niet. In België alleszins bij www.loveno.be

• Macconner
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-05-2013

Macconner

as if is mathers...

Macconner! | speed 733@1007 :)

Verwijderd

Op woensdag 17 januari 2001 03:52 schreef SatCP het volgende:
De fan is de Delta AFB-60HP. Waar je hem kan krijgen weet ik zo niet. In België alleszins bij www.loveno.be
Loveno is de Belgische "partner" van OC-shop, ze zullen je gewoon doorverwijzen. Maar www.Velleman.be verkoopt ze ook. Zoek een plaatselijke daeler. In de meeste electronicazalen hebben ze het ook.

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:45

E-Vix

Nu met sneeuw!

Het is dus niet de HP van delta die je moet hebben, maar je moet de DELTA FA6025-U 38 CFM hebben. Die verkopen ze bij www.comptechworld.nl voor Fl 49,-.
Die koelen extreem goed (luchtdoorvoer 38 Cfm), en maken ook heel erg veel herrie (51 Dba).

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Euh,
maar dat IS dus toch de fan die Delta 60mm HP wordt genoemd :)

... noujah, zo noemt bv. de OCshop hem..

Er zijn twee hoofduitvoeringen van.
1) de officiele, met Delta sticker.. Dat is dat ding met 6800 toeren, 38cfm en 48 Db
2) de zgn. "Black Label" uitvoering. Staat bij http://www.deltaca.com/Default.htm (Delta zelf) niet in de lijst en heeft dus ook geen officieel typenummer.

Hij wordt meestal door zaakjes uit de VS verkocht, en zou militaire specs moeten hebben. Dat herriebakje van mij werd dus zo geleverd bij mijn Alpha6035 van The Overclockerz Store, en draait 7500 toeren en moet iets van 52 Db herrie maken.

Dat ding maakt dus een LOEIHERRIE !!!!!
... Vandaar dat'ie dus maar op 7 volt draait.. stukken rustiger :z

Verwijderd

En kun je dan nog wel de rpm meten terwijl hij op 7V draait:? Wil ik zelf eens proberen...

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 21:55
de DELTA HP60 heeft geen toerensensor d8 ik..
Bij mij zit er een voedingplug aan, zoeentje die ook aan een hdd zit...
Dus niet zo'n 3 pins die je op het mainboard kan pluggen; schijnt dat die HP60 een beetje veel energie slurpt en als je die dan op je mainboard plugt dat die dan raar kan gaan doen..

Zal binnekort eens dat ding omprikken op een ander connectortje zodat ie op het mainboard geplugt kan worden.. kijken offie dat doet..

Pvouput live

Verwijderd

Ja hoor, ik kreeg um met dat driepolige mobo stekkertje, maar dat was een Black Label Delta. Hij draait ook goed over het moederbord. De wat oudere moederborden schijnen problemen te hebben met het hoge stroomverbruik.

En inderdaad, als je hem op 7 volt aansluit kan je de RPM niet meer meten. ..helaas... :'(

...zwart of blauw van de fan op +5volt (rood van een 4polige voeding stekker), rood van de fan op +12(geel van de 4polige plug).. dus..

maar dattie langzamer draait is wel zeker :9

Verwijderd

En dat ie rustiger is...:):)

Verwijderd

Yep :9

Natuurlijk zijn er ook weer mensen die naar de tandarts gaan om naar het boortje te luisteren :+

Verwijderd

Topicstarter
nou... welke moet ik nou bestellen..
de 60-hp... ??? of de fa6025-u of wat was dat ook al weer...
???

Verwijderd

Dat is dus de zelfde fan, de HP of die met dat typenummer.....

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:21
http://www.deltaca.com/dcfans/pdf/AFB60254_NEW.pdf

AFB0612EH
12V 7.0V to 13.8V (V-range) 0.32A 3.84W
6800 rpm 37.61 CFM 15.35(Airpressure) 46.5 dB-A

Verwijderd

Uhuh , alleen heb ik hier een Alpha sink met de koelers van m'n ouwe Iceberg koeler . Die fans doen ook 6800 RPM zoals de Delta op die full version Alpha , maar geven 40 CFM af . Komt goedkoper uit en kvraag mij af van welk merk ze zijn . Het zijn plastieken bladen , maar hebben al menig maal m'n poten opengereten !

Verwijderd

Als er alleen maar een Iceberg stickertje opzit zullen het wel Black Label Delta's zijn :):)

Verwijderd

Kdenk het ook , alleen zien ze er wat anders uit . Zo'n ronde hoeken en uitsparinkjes daarboven . Weet iemand toevallig een site van Iceberg ???
Pagina: 1