Toon posts:

Geluidbalkje in beeld... wat bestaat er?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een toetsenbord met enkele fijne knopjes waarmee ik bv het geluid kan harder of zachter zetten. Probleem is dat ik nooit kan zien hoe luid het precies staat...
Ik zoek een tooltje dat een mooi en eenvoudig balkje kan tonen als ik op die knoppen druk. Vgl. het een beetje met als je op een mac op de volume toetsen drukt komt er transparant op je scherm een balkje.
Heb een search op het net en GoT gedaan maar ik kan niet direct iets vinden. (het is een vreemde zoekterm)

Bedankt.

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Watvoor toetsenbord is het? Als het een logitech/microsoft is moet je gewoon de software van hun downloaden, kan je dat allemaal mee instellen...

(zelfs een typenummer of iets zou je uit de brand kunnen helpen als het geen a-merk keyboard is, moet je ff onderop kijken)

[ Voor 31% gewijzigd door sOid op 11-10-2005 23:58 ]

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Als je een balkje wil, raad ik statbar aan, dan heb je zelfs nog meer handige opties te veel om op te noemen.
Voordeel ervan vind ik dat het helemaal naar smaak te configureren valt, en het neemt niet veel plaats in beslag.

check www.statbar.nl maar eens.

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Zijn ook OSD tooltjes voor... Zoek maar ns op google.

Forget your fears...
...and want to know more...

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 11:43

Sabbi

je denkt aan mij.

OSD (on screen display) is inderdaad de zoekterm die je even moet weten. Power Mixer vind ik wel een fijn progsel.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ondertussen al even audio sliders getest, maar ik vond het maar niks, was niet helemaal wat ik zocht en het had zelf al teveel opties B)
Power Mixer is niet volledig gratis... ik zoek dus nog even verder. Zeker ook bedankt voor de OSD tip,... ik zocht met, euh, de verkeerde termen idd.
Als nog iemand iets weet, laat maar komen.
Kixtart schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:36:
De vraag van sOid welk toetsenbord het is staat nog steeds open.
Graag antwoord hierop, want dit is voor ons ook makkelijker zoeken
Oh, natuurlijk, sorry.
Het is een apple toetsenbord dat ik onlangs heb gekregen.
had dit zien staan bij een vriend en 'k vond het wel mooi/goed typen

Iemand ervaring met dit? Al zitten er ook wel veel extra functies op http://www.digital-miner.com/hkcontrol.html#

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 13:47 ]

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

De vraag van sOid welk toetsenbord het is staat nog steeds open.
Graag antwoord hierop, want dit is voor ons ook makkelijker zoeken

[ Voor 1% gewijzigd door Kixtart op 12-10-2005 13:36 . Reden: Mini typo ]

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

probeer eens een keyboard "driver" ('t is vaak geen driver, alleen een tooltje voor sneltoetsen) te installeren. Sweex bijv. heeft een progje die een soort tv osd laat zien. http://www.sweex.nl/product.asp?pid=68&s=2
Pagina: 1