Toon posts:

[InDesign CS] Exporteren naar InDesign 2.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op school heb ik InDesign 2.0, maar thuis heb ik InDesign CS. Iets wat ik in Cs heb gemaakt, kan ik niet openen in 2.0. Ik heb wat op internet gezocht, maar kan het niet vinden hoe ik kan opslaan als een oudere versie. Ik zag iets van InDesign Interchange, maar dat is het niet geloof ik.

Weet iemand wel hoe je kan exporteren?

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:08
Wat voor foutmelding krijg je als het in InDesign 2 opent?

Interessant artikeltje:
http://www.graphicpush.com/index.php?id=13

Motor onderhoud bijhouden

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:18
Tja, van CS2 naar CS gaat wel goed via Interchange, maar van CS naar 2.0 is dus blijkbaar niet mogelijk... Je zou er eventueel een pdf van kunnen maken en deze plaatsen in Indesign 2.0. Maar is natuurlijk niet de oplossing...

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-04 05:37

alienfruit

the alien you never expected

Kan je niet gewoon de InDesign versie van school opvragen en die installeren thuis? Lijkt mij het makkelijst, op mijn oude school (grafisch lyceum) maakten ze daar geen probleem van.

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:18
Adobe heeft ook een redelijk soepele gebruikerslicentie. Je mag op laptop en werkstation installeren, mits beide maar door een en dezelfde persoon gebruikt worden. Dit onder het motto dat je toch moeilijk op beide tegelijk kan werken. Mogelijk is er iets vergelijkbaars voor scholen opgesteld.

@ Alienfruit: Lees het er wel nog even zelf op na, maar we hadden een jaar geleden bezoek van een Adobe persoon ter controle van licenties, dus de bron is wel betrouwbaar, dacht ik. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Savantas op 12-10-2005 15:01 ]

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-04 05:37

alienfruit

the alien you never expected

Ooh, cool. Ik wist dat niet van laptop+pc gebruik ik mijn CS nu toch legaal :) Dat geeft weer een goed gevoel.
Pagina: 1