Toon posts:

waar kan ik netwerkkaart drivers vinden

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey,
ik ben nu al een uur op google aan het zoeken naar een driver voor mijn netwerkkaart: compex RL2000-PCI
maar ik krijg geen driver of geen goede
het moet een driver zijn voor WIN98se
dus weten jullie een goede site of driver

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Klik
Moet wel wat bijzitten, had je zelf ook even in kunnen tikken in Google.

Verwijderd

http://list.driverguide.com/list/company237/

was denk ik de 2e hit bij google op 'Compex RL 2000'

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 21:53 ]

• _RRM_
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:33
echt werkelijk de allereerste hit op Google
http://www.cpx.com/driver.asp?t=Driver

Gasloos 26-05-2020; SHW112YAA + ERSC-VM2C, SWW 400L

Verwijderd

Topicstarter
bedankt maar het zijn allemaal de verkeerde bij de 1 moet ik inloggen en dan gebeurd er niks en bij de ander is het niet goeden

Verwijderd

Je zou kunnen proberen wat moeite te doen bramgamp.

Die ik postte, is de juiste, dus voor windows 98.

Je moet er inderdaad voor inloggen. Op diezelfde pagina staat ook een link naar een gratis (!) registratie, waarna je de driver kunt downen.

Ik heb de link even geedit naar de overzichtspagina, zodat je kunt zien dat het een Win98 driver voor de Compex RL2000 betreft.

Ik zal nog even kijken of ik 'm ergens kan vinden zonder login, maar je zou ook zelf wat moeite kunnen gaan doen. Hij is echt niet moeilijk te vinden als je bij Google zoekt op compex RL2000.

//edit
voor zover ik kan zien is die compex een PCI NE-2000 kloon. Volgens mij heeft windows 98 wel al een driver aan boord voor de NE2000, maar ik weet niet of die ook op PCI werkt.

Je zou het in elk geval eens kunnen proberen. Alhoewel gewoon die driver downen natuurlijk makkelijker is ;)

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 22:38 ]

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

kijk eerst een wat everest zegt
en zoek dan naar drivers voor de chipset van de kaart

Iperf

Verwijderd

ok, compex heeft een website:
http://www.cpx.com/

service and support --> download drivers --> network adapters --> RL2000 PCI -> GO

dan deze downen:
RL2000-PCI Windows ME & 2000 Update Driver
Het bestand bevat een readme.txt, daarin staat dit:
This is RL2000-PCI update driver support for Windows 98, 98SE, ME and Win2000

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Zoals we al eerder in je vorige topics zeiden, zorg dat je voldoende informatie in je startpost hebt. Zo kunnen we gissen naar waar je al naar gezocht hebt, en dat werkt niet echt. ;) Zo kan je ook in de SA FAQ kijken, want je bent echt niet de eerste die drivers zoekt. ;)

Daarbij zie je, dat er genoeg manieren zijn om aan deze driver te komen. Dat je je even (gratis nota bene) moet registreren, moet geen probleem zijn, anders had je je hier ook niet aangemeld. ;)

Al met al zou ik je willen adviseren om nog even goed [FAQ=,]Registratievoorwaarden en faq[/FAQ], Policy: Alle regels die op het forum gelden en Algemene gedragsregels (Netiquette) doorlezen, alsmede Software Algemeen - Beleid, en dan voornamelijk de stappen die je moet uitvoeren vóór je een topic opent op GoT. :)

Zie ook het mailtje wat je zo krijgt. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.