Toon posts:

Belkin KVM switch probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben vandaag deze gaan halen:

Afbeeldingslocatie: http://www.tones.be/productimg/FUL1_F1DL102P_4316efaa7b7ea.jpg

BELKIN Switch/2-PORT KVM with cables & audio F1DL102PEA

Nu sluit ik mijn PC + server daarop aan, en dan alles op mijn scherm + Labtec toetsenbord en Logitech MX510 muis.

Nu werktte alles op het eerste zicht perfect. Ik kan perfect switchen tss de 2 PC's door "Scroll Lock + Scroll Lock + "pijltje"" te duwen. Maar het probleem is:

Mijn muis werkt goed, als ik switch naar server werkt ook alles goed, als ik terugswitch naar gewone PC is de muis ***-up. Ze schokt, en de back-forward knoppen enzo werken niet meer + scrollen werkt ook niet meer. Als ik switch naar server terug werkt alles goed, maar op de gewone PC niet meer. Dus vanaf ik begin te switchen werkt de muis niet naar behoren op de gewone PC. Dit is echt zeer irritant, iemand een hint/tip?

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:48

Valkyre

Kitesurf FTW!

misschien de poortjes eens omdraaien van je PC en je server, dan werkt op je server niet alle knoppen meer, maar neem aan dat je daar toch minder vaak zit te muisen.

maar het klopt niet, eventueel voor garantie claimen als hij net nieuwe is.

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tip maar het werkt niet.

Ik heb wel iets gemerkt. Als ik eerst de server opstart, en daarna de gewone PC, en dan switch van server naar PC krijg ik een schermpje van de Logitech drivers voor te zeggen dat er een "onbekende PS/2 muis" gevonden is. m.a.w. door de switch herkent de logitech drivers mijn mx510 muis niet meer en ziet hij ze als een standaard PS/2 muis..

Iemand nog tips?

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik zelf heb een Sweex KVM Switch.
Ik gebruik zelf 2 muizen :S beetje onlogisch eigenlijk.

Dit doe ik omdat met gamen , een usb muis veel sneller is dan een PS/2 muis.
Mijn MX310 sluit ik gewoon aan op de usb poort van mijn pc , op de KVM zet ik dan een goedkope PS/2 muis die ik dan voor de server gebruik.
Voor de rest is wel alles gewoon zoals het normaal is met een KVM switch.

www.degroot-it.nl

Verwijderd

Topicstarter
degroot schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 19:11:
Dit doe ik omdat met gamen , een usb muis veel sneller is dan een PS/2 muis.
Wrong, PS/2 kan je op 200hz zetten, USB geraakt zo hoog niet ;)

Maarja, ik vrees dat ik het zo zal moeten doen. Heb hier nog een draadloze muis liggen.

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik dacht dat dat juist USB was dat je zo hoog kon zetten, maar big mistake van mij dan.
En snel alles ff veranderen :P

www.degroot-it.nl

Pagina: 1