Bluetooth stick stoort op geluid?

Pagina: 1
Acties:

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Vandaag tijdens het afstudeerwerk hoorde ik de hele tijd een soort elektronische tuut over mijn boxen. (5.1 setje van creative) Omdat ik de actieve fan op mijn Asus A8N-SLI deluxe had vervangen door een zalman was ik bang dat dit veroorzaakt werd door een te hoge temperatuur van de NB. Dus ik er aan voelen en deze was naar mijn ervaring vrij heet, maar ik kon hem nog wel aanraken.

Dus oke, geen halve maatregelen ik met ijzerdraad een 80mm fan voor de heatsink gehangen. Computer aan, probleem trad nog steeds op. Uiteindelijk maar wat dingen gaan proberen. Nu ben ik er dus achter gekomen :) Bluetooth stick! Deze zat eerst altijd voor in de computer, en had hem sinds kort achterin geplugged.

Maar oke. Bluetooth stick stoort dus op geluid? Waarom? Wat kan ik hier aan doen?

Verwijderd

Wat je hier aan kan doen is hem voorin laten zitten ..
lekker moeilijk he :P ?
maar jah
ik heb dus ook een BT stick er in zitten ..
zowel een tijdje voor als achter en in een externe hub..
nooit problemen..

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-05 13:57

FlyEragon

Alien Monkeys

Waarschijnlijk stoort je bluetooth stick, de audio kabels of de geluidskaart. Voorin heb je hier minder last van blijkbaar.

• Okasha
  • Niet online
Nee dat snapte ik ook wel, maar dacht maybe is hier wat aan te doen :)

Ik plug hem wel voorin dan :( best wel klote want dan moet ik gaan wisselen.

• goeievraag
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Je kan nog proberen bij de volumeregelingen even alles behalve de waveout en master dicht te zetten. Is het dan weg dan ga je ze 1 voor 1 weer openzetten. Waarschijnlijk zal hij bij een analoge ingang weer gaan werken.

I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.

Verwijderd

Misschien lichtelijk off topic maar als ik een bluetooth headset gebruik blokkeert t bijna voor 90% mn wifi signaal sterkte, toch niet zulk fijn spul dat bluetooth...

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 02:44:
Misschien lichtelijk off topic maar als ik een bluetooth headset gebruik blokkeert t bijna voor 90% mn wifi signaal sterkte, toch niet zulk fijn spul dat bluetooth...
Interferentie tussen bluetooth en 802.11x zou niet moeten kunnen...

• Dukey
  • Laatst online: 24-05 12:14

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

sdomburg schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 03:02:
[...]

Interferentie tussen bluetooth en 802.11x zou niet moeten kunnen...
Ze zitten wel op dezelfde 2,4Ghz band. Net zoals magnetrons, gsm's kunnen storen zal bluetooth en wlan elkaar ook kunnen storen :) .

Ik heb het beide op m'n gsm (MDA Vario) en als ik ze alle twee aan doe merk ik geen verschil in sterktes van beide signalen. Dus waarschijnlijk dat het meer een uniek gevalletje is.

@ TS:
Wat ik me kan voorstellen is dat de USB controller aan hetzelfde IRQ hangt als je geluidskaart. Dan kun je zo'n dingen krijgen.

[ Voor 38% gewijzigd door Dukey op 28-03-2006 10:21 ]

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Pagina: 1