[IE6] Crash bij openen link > herinstalleren ?

Pagina: 1
Acties:

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wanneer ik (eender welke) een link open die een ander window opent crashen beide windows. Ik heb alle settings reeds op default waarde gezet etc, maar niks wil helpen ?

Is het mogelijk om IE op nieuw te installeren ? Wanneer ik de download run die beschikbaar is op de microsoft-website komt deze met de melding dat ik reeds een nieuwere IE op mijn systeem heb staan.

Iemand enig idee ? (run op een win2003 systeem)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat crasht er precies? En kan je nog info uit je eventlogs halen? Heb je toolbars, plugins geinstalleerd? Heb je enhanced security configuration aan of uit staan. Gebeurt dit ook als je @ de console inlogt?

SP1 staat er ook op neem ik aan, en wat draait er verder allemaal nog qua applicaties op die server? Al eens geprobeerd het een en ander uit te schakelen, bijvoorbeeld via msconfig of services.msc, om te kijken of het probleem zich nog steeds voordoet?

anders zou je via 'rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\Inf\ie.inf' IE kunnen herinstalleren vanaf je (SP1 integrated) cd :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Blizard
  • Niet online
Microsoft internet explorer not responding (beide windows).
En kan je nog info uit je eventlogs halen? Heb je toolbars, plugins geinstalleerd? Heb je enhanced security configuration aan of uit staan. Gebeurt dit ook als je @ de console inlogt?
Staat niks van info in de eventlogs, geen toolbars, noch plugins (alle add-ons had ik al disabled).
Ik heb dacht ik ooit de enhanced security uit gezet, maar vind niet echt meer terug waar ik dit had gedaan. Ik log in @ de console wanneer ik de test doe.
SP1 staat er ook op neem ik aan, en wat draait er verder allemaal nog qua applicaties op die server? Al eens geprobeerd het een en ander uit te schakelen, bijvoorbeeld via msconfig of services.msc, om te kijken of het probleem zich nog steeds voordoet?
Inderdaad SP1 en voorts weinig speciale software ? Geen idee wat i k kan uit/inschakelen wat te maken kan hebben met IE ? En voorts werkt IE goed, .. tot ik een link probeer te openen in een ander window :(
anders zou je via 'rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\Inf\ie.inf' IE kunnen herinstalleren vanaf je (SP1 integrated) cd :)
Dit heb ik even gedaan, maar nog steeds dezelfde fout ???

• Blizard
  • Niet online
schopje ? ...