Colormatch programma (geen site)

Pagina: 1
Acties:

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022
Ik ben op zoek naar een programmatje op de computer om kleurenschema's te vergelijken. Er zijn diverse websites van zoals deze: http://www.lecollagiste.com/colormatch/index.php maar ik wil het ook kunnen gebruiken op momenten dat ik geen internet tot mijn beschikking heb.

Verder heb ik nog wel meer redenen bijvoorbeeld dat een pagina soms erg sloom is of helemaal offline, en daarom neem ik liever het zekere voor het onzekere en hoop ik dat er ook een dergelijk programma is die je gewoon kan installeren (ik zou het wel bijna denken?).

Ik heb de bron al proberen te kopieren en in een html bestandje op te slaan op mijn computer maar helaas werkt dit niet... Indien jullie het weten hoor ik het graag.

[ Voor 9% gewijzigd door Virax op 11-10-2005 18:53 ]

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:08
Als je dat al doet lijkt het me handig om ook alle .js en .css bestanden te downloaden. :)

Motor onderhoud bijhouden

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-04 21:25

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Volgens mij is dit wat je zoekt: Color Wheel Pro :)

Nu ook met Flickr account

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

In IE of FF is er de mogelijkheid om de gehele pagina te saven (desnoods in 1 file). Als je dit doet, dan kan je er altijd offline bij :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Virax
Thnx mensen, ik ben er bijna, toch zit me nog 1 dingetje dwars.

Ik heb de bron bekeken en opgeslagen, toen heb ik de css file opgeslagen en ik heb ook 4 .js files gevonden (en opgeslagen). Hij werkt wel, BEHALVE dat ik geen slide knopjes zie... Heel vreemd...

Ik heb het voorbeeldje even geupload op:
edit:
verwijderd aangezien het nu is opgelost :)

Zoals je ziet kan je niet meer als bepaalde bestanden opslaan enzo maar dat boeit me ook allemaal niet, het enige wat ik wil is die kleurenschema's zien (maar wel met die slide knopjes) ;).

Hebben jullie enig idee wat ik ben vergeten? Zodra het werkt haal ik hem weer offline en bewaar ik hem in een mapje op de PC (weet alleen niet in hoeverre dit legaal/illegaal is? :s)

[ Voor 6% gewijzigd door Virax op 11-10-2005 21:23 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je deze image Afbeeldingslocatie: http://www.lecollagiste.com/colormatch/handle.horizontal.png wel opgeslagen en op de juiste plek bewaard?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Virax
Tuuurlijk... Wat een sukkel ben ik ook dat ik zoiets vergeet :x

Nou het werkt iig :) thnx
Pagina: 1