Reactie weggehaald

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkools24
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-05-2021
Ik had 2 reacties geplaatst in die suprnova nieuwspost, en beide zijn gedelete en toen kreeg ik dit mailtje:
Hallo Marve,

Een van de Frontpage Admins of PowerModerators zag de onderstaande reactie van jou staan bij "Newnova: Suprnova gaat ondergronds)" ( nieuws: Newnova: Suprnova gaat ondergronds )en heeft deze aangepast. De reden hiervoor is dat je illegale zaken hebt aangeboden of gevraagd. Je moet hierbij denken aan onder andere serials, cracks, software, media en sites die dergelijke zaken aanbieden. Wanneer je weer een reactie plaatst, denk hier dan aan.

We verzoeken je hierbij dit in de toekomst niet weer te doen, anders zullen we moeten overgaan tot zwaardere maatregelen. Hierbij moet je denken aan een ban, ofwel het ontzeggen van de toegang tot de diensten van Tweakers.net. Als je het niet eens bent met deze waarschuwing kun je onderbouwd contact opnemen met ondergetekende.

Deze e-mail is geregistreerd en opgenomen in je notes.
Waar slaat dat op? De enige reactie die ik gaf was dat er al genoeg alternatieven zijn voor suprnova zoals torrent***.com (zal de naam niet volledig schrijven anders is deze post ook zometeen weg).

Dankzij jullie weet ik weer van het bestaan van suprnova (newnova) en ben ik hier weer volop aan het downloaden, ik krijg dus een waarschuwing en een dreiging van een ban omdat ik iets doe wat jullie zelf ook doen? Is dat niet erg tegenstrijdig?

Verder gaf iemand een reactie dat de whois lookup van newnova naar nederland verwijst, waarin ik in een tegenreactie zei dat deze naar signapore verwees met een c/p van een stukje whois-lookup erbij en deze is ook gedelete (geen mailtje hiervan overgens).

Lekker hoor, wat vinden jullie hierzelf nou van, beetje triest he nietwaar.
Twee reacties gewist waarvan eentje zonder reden en zonder bericht, eentje in mijn ogen onterecht en dan ook nog zo'n mailtje :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Als je het niet eens bent met deze waarschuwing kun je onderbouwd contact opnemen met ondergetekende.
welk deel van deze zin snap je niet?

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon downloaden en er over zwijgen, krijg je nooit last mee (hier toch niet) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:18

JHS

Splitting the thaum.

"Als je het niet eens bent met deze waarschuwing kun je onderbouwd contact opnemen met ondergetekende." ;) .

En gebruikers hebben, logischerwijs, nu eenmaal minder vrijheid in het posten van verwijzingen naar warezsites als crew, maar zie daarvoor ook de eerder discussies daarover :) , vooral in FA.

[ Voor 5% gewijzigd door JHS op 11-10-2005 18:55 ]

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkools24
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-05-2021
rac-on schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:53:
[...]

welk deel van deze zin snap je niet?
Heel die zin niet, alsof degene die mij dat mailtje stuurt de boel terug gaat draaien, dat is al bij voorbaat kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Ik ben het met je eens dat het beleid wat dit betreft niet eenduidig is, in deze nieuwspost staat vrolijk het adres van een site met 'warez'. In het verleden is dat al vaker zo gegaan. Mijn bericht is zelfs een keer verwijdert voor het citeren van de naam van de site uit het nieuwsbericht (ging toen om Supern...).

Maar het makkelijkste is gewoon je bek houden en op dit gebied maar wat terughoudender dan de 'baas' te zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Brent op 11-10-2005 19:30 ]

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

mkools24 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:57:
[...] Heel die zin niet, alsof degene die mij dat mailtje stuurt de boel terug gaat draaien, dat is al bij voorbaat kansloos.
Klachten worden nu eenmaal éérst afgehandelt door degene waarover je klaagt, er zitten hier allemaal redelijke en verstandige mensen, dus daar moet je wel uit komen. En anders heb je altijd nog zoiets als het DT :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

mkools24 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:50:
Ik had 2 reacties geplaatst in die suprnova nieuwspost, en beide zijn gedelete en toen kreeg ik dit mailtje:
[...]

Waar slaat dat op? De enige reactie die ik gaf was dat er al genoeg alternatieven zijn voor suprnova zoals torrent***.com (zal de naam niet volledig schrijven anders is deze post ook zometeen weg).

Dankzij jullie weet ik weer van het bestaan van suprnova (newnova) en ben ik hier weer volop aan het downloaden, ik krijg dus een waarschuwing en een dreiging van een ban omdat ik iets doe wat jullie zelf ook doen? Is dat niet erg tegenstrijdig?
Er wordt duidelijk in de algemene voorwaarden aangegeven dat het je, als user, niet is toegestaan te linken naar site's waar warez wordt aangeboden. Dat de redactie en nieuwsposters dit wel mogen, wordt hier duidelijk uitgelegd, door /me Superdeboer.
Verder gaf iemand een reactie dat de whois lookup van newnova naar nederland verwijst, waarin ik in een tegenreactie zei dat deze naar signapore verwees met een c/p van een stukje whois-lookup erbij en deze is ook gedelete (geen mailtje hiervan overgens).

Lekker hoor, wat vinden jullie hierzelf nou van, beetje triest he nietwaar.
Twee reacties gewist waarvan eentje zonder reden en zonder bericht, eentje in mijn ogen onterecht en dan ook nog zo'n mailtje :X
Ik neem aan dat je deze reactie bedoeld. Wanneer je een reactie niet terug kunt vinden kun je deze altijd via de volgende link terug vinden: http://tweakers.net/search/?DB=Userreacties&Query=Marve

Wanneer je verder op- en aanmerkingen over de edit van je reactie hebt, kun je mij mailen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Hoewel tweakers.net in principale gelijk heeft, bestaat er ook nog eens zoiets al "common sense". Mensen bestraffen/waarschuwen bij een artikel dat directe link geeft naar een warez site, komt wat mij betreft te hard over. Haal dan alleen de reactie weg.

Met (te) hard optreden in dit soort situaties creeer je alleen onbegrip.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Defiant schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 16:30:
Wat vervolgens keurig kan worden uitgelegt. Persoonlijk zou ik me bovendien meer verbolgen voelen als mijn reactie was weggehaald zonder dat ik daar wat van te horen zou krijgen, dan zo een mailtje :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:27

botoo

💀 too old to die young

Defiant schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 16:30:
Ja, dat is heel goed mogelijk,
. . . maar . . .
Dat onbegrip ontstaat voornamelijk mij mensen die niet _willen_ begrijpen hoe het werkt, en dat soort mensen bereik je zowiezo nooit. Het is altijd makkelijker om te gaan lopen mopperen dan om het standpunt van de ander(en) proberen in te willen zien.

Gelukkig is het overgrote deel wel in staat om de dingen te begrijpen en/of te accepteren, maar die grote groep hoor je meestal maar heel weinig.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1