Ik had 2 reacties geplaatst in die suprnova nieuwspost, en beide zijn gedelete en toen kreeg ik dit mailtje:
Dankzij jullie weet ik weer van het bestaan van suprnova (newnova) en ben ik hier weer volop aan het downloaden, ik krijg dus een waarschuwing en een dreiging van een ban omdat ik iets doe wat jullie zelf ook doen? Is dat niet erg tegenstrijdig?
Verder gaf iemand een reactie dat de whois lookup van newnova naar nederland verwijst, waarin ik in een tegenreactie zei dat deze naar signapore verwees met een c/p van een stukje whois-lookup erbij en deze is ook gedelete (geen mailtje hiervan overgens).
Lekker hoor, wat vinden jullie hierzelf nou van, beetje triest he nietwaar.
Twee reacties gewist waarvan eentje zonder reden en zonder bericht, eentje in mijn ogen onterecht en dan ook nog zo'n mailtje
Waar slaat dat op? De enige reactie die ik gaf was dat er al genoeg alternatieven zijn voor suprnova zoals torrent***.com (zal de naam niet volledig schrijven anders is deze post ook zometeen weg).Hallo Marve,
Een van de Frontpage Admins of PowerModerators zag de onderstaande reactie van jou staan bij "Newnova: Suprnova gaat ondergronds)" ( nieuws: Newnova: Suprnova gaat ondergronds )en heeft deze aangepast. De reden hiervoor is dat je illegale zaken hebt aangeboden of gevraagd. Je moet hierbij denken aan onder andere serials, cracks, software, media en sites die dergelijke zaken aanbieden. Wanneer je weer een reactie plaatst, denk hier dan aan.
We verzoeken je hierbij dit in de toekomst niet weer te doen, anders zullen we moeten overgaan tot zwaardere maatregelen. Hierbij moet je denken aan een ban, ofwel het ontzeggen van de toegang tot de diensten van Tweakers.net. Als je het niet eens bent met deze waarschuwing kun je onderbouwd contact opnemen met ondergetekende.
Deze e-mail is geregistreerd en opgenomen in je notes.
Dankzij jullie weet ik weer van het bestaan van suprnova (newnova) en ben ik hier weer volop aan het downloaden, ik krijg dus een waarschuwing en een dreiging van een ban omdat ik iets doe wat jullie zelf ook doen? Is dat niet erg tegenstrijdig?
Verder gaf iemand een reactie dat de whois lookup van newnova naar nederland verwijst, waarin ik in een tegenreactie zei dat deze naar signapore verwees met een c/p van een stukje whois-lookup erbij en deze is ook gedelete (geen mailtje hiervan overgens).
Lekker hoor, wat vinden jullie hierzelf nou van, beetje triest he nietwaar.
Twee reacties gewist waarvan eentje zonder reden en zonder bericht, eentje in mijn ogen onterecht en dan ook nog zo'n mailtje