HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Meer info misschien.... Lijkt me puur een software/driver probleem
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Welke info wil je? Kaart:
Terratec Aureon 7.1 Space gemod naar een Audiotrak Prodigy 7.1
Drivers: Latest, 2.012 uit mijn hoofd
Windows: MCE met alle patches en updated
Versterker (getest of de 6kanaalsinput gewoon werkt met een DVD speler): Harman Kardon AVR 130.
Kabels: Drie, verschillende...Eentje vandaag gekocht.
Terratec Aureon 7.1 Space gemod naar een Audiotrak Prodigy 7.1
Drivers: Latest, 2.012 uit mijn hoofd
Windows: MCE met alle patches en updated
Versterker (getest of de 6kanaalsinput gewoon werkt met een DVD speler): Harman Kardon AVR 130.
Kabels: Drie, verschillende...Eentje vandaag gekocht.
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Je wil dus zeggen dat alleen SPDIF werkt en voor de rest in alle software helemaal niks?
Loop dan eens de instellingen van de drivers na.. Weet je zeker dat de mod gelukt is (wat houdt die mod eigenlijk precies in
)? Zijn alle oude drivers wel lekker gedeinstalleerd?
Loop dan eens de instellingen van de drivers na.. Weet je zeker dat de mod gelukt is (wat houdt die mod eigenlijk precies in
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
De prodigy mod zorgt er alleen maar voor dat je de prodigy drivers kan gebruiken. De drivers van terratec en prodigy zijn beveiligd om op andere merken met dezelfde chip te kunnen draaien. Bij de prodigy drivers zit DirectWIRE. Kan daar wat fout zitten? En de geluidskaart wordt ook als twee aparte devices geinstalleerd als ik het goed heb, een met sensaura en een zonder. Helpt het als je van device wisselt?
Ik heb de drivers teruggezet naar factory defaults, en ik heb beide devices geprobeerd, ik krijg nu niet eens te zien dat er output ís in het speaker test scherm, en mijn anologe outputs doen ook he-le-maal niks.
Ik hou er voor vandaag mee op, maar laat de ideeën maar binnenstromen.
Ik hou er voor vandaag mee op, maar laat de ideeën maar binnenstromen.
En als je de geluidskaart met de Prodigy driver in een andere PC bouwt die niet met MCE draait. Krijg je dan wel geluid op de analoge uitgangen?
He who controls the Spice, controls the Universe.
...Geweldig, hij doet het nu wel. Ik weet niet hoe, dat ding is echt heel raar. Nu vrees ik alleen nog maar dat ik mijn speakers hele rare dingen aan doe. Probleem: Ik sstuur lage signalen naar mijn sattelieten en hoge naar mijn sub (Ik stuur dus alles overal naar toe), en ik denk dat de versterker dat niet ffiltert (als ik aleen de frontjes laat spelen krijg ik geen beetje bass, ook niet als ik simpelweg de subwoofer out terugdraai. Of zou hij dit goed doen? Ik weet het niet.)
Een beetje 5.1 versterker filtert het hoge signaal voor de subwoofer en het lage signaal voor de satelieten er wel uit als dat ook zo staat ingesteld.
Pagina: 1