Toon posts:

Album-afbeelding op Nano

Pagina: 1
Acties:
  • 222 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net via Itunes Art importer aan alle nummers van een bepaald album de afbeelding van het betreffende album toegevoegd maar als ik één van de nummers afspeel zie ik op het schermpje van mijn nano geen afbeelding staan...!
Weet iemand wat ik fout doe???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Moet je dat dan niet nummer voor nummer toevoegen ? ( de afbeelding )

[ Voor 15% gewijzigd door shameblaster op 11-10-2005 21:18 . Reden: 1337 ]

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:51

CyBeRSPiN

sinds 2001

shameblaster schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:17:
Moet je dat dan niet nummer voor nummer toevoegen ? ( de afbeelding )
Klopt ja, je moet alle nummers selecteren en dan de art importeren.. een tijdrovende bezigheid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Heb je ook wel bij de voorkeuren aan gezet dat die moeten weergegeven worden op je iPod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
super-muffin schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:19:
Heb je ook wel bij de voorkeuren aan gezet dat die moeten weergegeven worden op je iPod?
Nee dat heb ik denk ik niet gedaan. Bedoel je dat ik dat op mn ipod in moet stellen of in Itunes??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:25:
[...]

Nee dat heb ik denk ik niet gedaan. Bedoel je dat ik dat op mn ipod in moet stellen of in Itunes??
Ik heb zojuist ff gekeken, ik heb deze optie wel aanstaan. De afbeeldingen horen dus wel weergeven te worden op mn Ipod.
Waar kan het nog meer aan liggen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 17:08
CyBeRSPiN schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:19:
Klopt ja, je moet alle nummers selecteren en dan de art importeren.. een tijdrovende bezigheid..
Wellicht dat je dan iets hebt aan iTunes Art Importer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kijk is helemaal bovenaan: die gebruik ik al...!
In Itunes zie ik de afbeelding ook wel staan (links onderin) maar NIET op mn ipod...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Heb je de nummers uit je bibliotheek wel naar je iPod gesleept of je iPod geupdate nadat je de artwork er bij heb gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ForrestX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 11:45

ForrestX

a click away from satisfaction

heb je hier bij elk album last van?

Ik heb nl. bij sommige albums wel de hoes...en bij andere niet terwijl in iTunes wel overal de plaatjes bijstaan...met Artimporter trouwens...wekt perfect....nou ja...bijna perfect dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:51

CyBeRSPiN

sinds 2001

Ok, had iets duidelijker moeten zijn. Bij Art importer dien je alle nummers van een album te selecteren en vervolgens de afbeelding importeren. Het plaatje wordt dan in ELK nummer van het album gezet, ipv in bijv alleen het eerste nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CyBeRSPiN schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 00:40:
[...]

Ok, had iets duidelijker moeten zijn. Bij Art importer dien je alle nummers van een album te selecteren en vervolgens de afbeelding importeren. Het plaatje wordt dan in ELK nummer van het album gezet, ipv in bijv alleen het eerste nummer.
Ja dat weet ik, dat heb ik ook al gedaan...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-10 11:57
Dat kan makkelijker toch? In de nieuwe iTunes wel in ieder geval. Gewoon de nummers uit een album allemaal selecteren, rechtermuisknop, bovenste optie (iets met info geloof ik, heb nu geen iTunes bij de hand). Dan dubbelklikken op afbeelding (wit vlakje rechts in het midden) en de afbeelding selecteren.
Kwestie van oke klikken en klaar is Kees :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-h
  • Laatst online: 04-08 20:36

t-h

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:56:
[...]

Kijk is helemaal bovenaan: die gebruik ik al...!
In Itunes zie ik de afbeelding ook wel staan (links onderin) maar NIET op mn ipod...!
Waarom doe je het niet gewoon via iTunes dan? je klikt gewoon in de albumlijst op een album, ctrl A in het liedjesvak en je sleept zo de JPG/GIF of whatever naar het 'drag album art here' veld linksonderin iTunes. dan ga je naar het volgende album.

als je klaar bent even de iPod updaten en voilá! het hoort te werken, geen 3rd party troep voor nodig.
CyBeRSPiN schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:19:
[...]

dat is iTunes sowiezo. zodra je je iPod hebt even van al je liedjes de tags bijwerken, gelijk plaatjes doen. paar middagjes werk, als je veel liedjes hebt, maar dan wel optimaal genieten van je iPod en ieder nieuw album is natuurlijk maar een klein beetje werk.

[ Voor 30% gewijzigd door t-h op 12-10-2005 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airbuddy
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-02 13:25
Is het al duidelijk of er ook iets moet worden ingeschakeld op de Nano zelf? Ik heb nl hetzelfde probleem! :(
In Itunes staat alles ok, ook bij voorkeur enz. maar de Nano laat niets zien.

Edit
Ik kom er net achter dat 1 nummer een afbeelding laat zien op mn Nano, de rest tot nu toe niet.
Gebruik trouwens ook Itunes Art importer.

[ Voor 29% gewijzigd door airbuddy op 14-10-2005 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Ik heb dat probleem dus ook. iTunes ziet in de mp3's op mijn ipod wel een illustratie, maar mn ipod laat ze niet zien.
ik gebruik gewoon iTunes 6 omze te importeren in een mp3. Tag&rename kan het trouwens ook, alleen daar weet ik niet of je ook een heel album kan selecteren en daar dan een plaatje in te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

misschien heb ik het gevonden.
de albumscovers die mn nano niet zag heb ik resized naar 150*150 en opnieuw in de mp3's gezet en nu geeft de nano ze wel weer.
waarschijnlijk zitten er dus 'eisen' aan de grootte van de plaatjes.
ik heb nog niet uitgeprobeerd hoe groot de plaatjes minimaal en maximaal mogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
kheb helemaal geen problemen met de album covers van arttunes gehad...
ook zelf geimporteerde 300x300 plaatjes doen het.

Overigens kan je ook in iTunes die covers invoeren voor meerdere nummers dus zo'n tijdrovende klus is het nou ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fong06
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:57
Oplossing voor dat ze niet weergeven: (zelfde problemen gehad en zelf getest)
Als eerste wat je gaat doen is, alle songs selecteren
En dan rechtermuisknop
en dan info wat veranderen.
BV. genre allemaal op pop zetten of volumen aanpassen enz. Van dat soort aanpassing.
Wat ik deed was gewoon alle genre op pop gezet.
En als je nu je ipod aansluit, ziet itunes dat je ipod nog moet bijwerken.
Nu ga je je ipod weer bijwerken.
TADA... je album covers staan er in

[ Voor 3% gewijzigd door fong06 op 17-10-2005 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

verrekt, dat helpt ook :)
hopelijk komt er snel een soort van update van itunes zodat dit niet meer hoeft. (het is toch een klein karweitje die wat extra tijd in beslag neemt)

offtopic: wat houdt 'deel van verzameling' precies in in de id tag? wat kan je dan voor extra's op je ipod?

[ Voor 4% gewijzigd door randje op 17-10-2005 19:17 . Reden: spelfoutje ]

Pagina: 1