Ik heb sinds 1 maart 2004 een ADSL basic abo bij Wanadoo, nou wil ik dit abonement opzeggen, maar volgens Wanadoo kan dat pas in maart 2006 op z'n vroegst. Ik heb al een aantal keer gebeld maar ze blijven bij hun standpunt, en dit terwijl er nu een nieuwe ADSL aanbieding loopt die ik niet wil missen..
Dit staat op de wanadoo site
Ik begrijp hieruit dat je na een jaar lid te zijn geweest mag opzeggen met een termijn van 1 maand
weet iemand hier meer van?
Dit staat op de wanadoo site
http://www.wanadoo.nl/mij...ens/gegevensopzeggen.htmlVoor het opzeggen van uw abonnement verzoeken wij u telefonisch contact op te nemen met de Wanadoo Klantenservice. Bij opzegging vervallen ook services zoals uw e-mailadres(sen) en homepage. Het abonnement wordt aangegaan voor een termijn van minimaal twaalf maanden, eindigend op de laatste dag van de maand waarin twaalf maanden verstreken zijn. Na afloop van deze termijn wordt het abonnement telkens met een jaar verlengd, tenzij het abonnement door u met inachtneming van een opzegtermijn van één maand tegen het einde van het eerste jaar telefonisch of schriftelijk is opgezegd. Na verlenging kunt u het abonnement, met inachtneming van een opzegtermijn van één maand, telefonisch of schriftelijk opzeggen tegen het einde van de verlengde termijn.
Ik begrijp hieruit dat je na een jaar lid te zijn geweest mag opzeggen met een termijn van 1 maand
weet iemand hier meer van?
[ Voor 18% gewijzigd door plakbandrol op 11-10-2005 17:27 ]