Toon posts:

tv-out rare storing

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Heb sinds kort een 6800 GT. Nu heb ik vandaag even een S - video Scart gekocht omdat mijn tv geen S-Video aansluiting heeft.

M'n tv-out geeft hele rare rare rode storing, vooral bij letters en witte achtegronden is het zichtbaar en heel erg.
Nu heb ik bij tv-out opties het signaal op Composite Video-Out gezet en dan blijkt er niks aan de hand, beeld is goed.
Heb geen andere topics hierover kunnen vinden via search.

Opzich niks te klagen dan, maar ik heb gelezen dat S-Video beter kwaliteit is. Iemand idee hoe ik het probleem misschien zou kunnen oplossen? Of is het iets waar ik me niet druk om moet maken.

maus

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Kan je tv wel goed overweg met het svideo signaal?
Kan best dat daar het probleem in zit namelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Helaas geen boekje :( Maar zo oud is die ook weer niet, opzich goede breedbeeld tv van Grundig.

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Weet je het type?

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-08 10:57

SilencerNL

No remorse

Probeer eens een andere scart aansluiting. Het komt regelmatig voor dat bijvoorbeeld scart 1 composite en RGB ondersteund, en scart 2 component en s-video.

Kan je in het menu ook nergens aangeven dat de tv een S-video signaal ontvangt?

Don't dream your life, live your dreams!

Verwijderd

Topicstarter
Kon t net lezen, M 61-1690 DPL :) Ben al beetje googlen

Verwijderd

Topicstarter
Silencer_NL schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:00:
Probeer eens een andere scart aansluiting. Het komt regelmatig voor dat bijvoorbeeld scart 1 composite en RGB ondersteund, en scart 2 component en s-video.

Kan je in het menu ook nergens aangeven dat de tv een S-video signaal ontvangt?
Heb alle 3 scart aansluitingen geprobeerd op me scart kassie en ook rechtstreeks in de tv.
Zelfde probleem.
En ja dat kan, lees start post. Composite werkt goed.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 17:13 ]

• jel_elz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-12-2022

jel_elz

Intel Pentium 4 HT :D

zoiets heb ik nou ook met mijn geforce 6800. Had eerst een fx5200ultra, nooit problemen met tvout, maar met mijn nieuwe wel. Soms ook via het beeldscherm. Dan beginnen witte dingen te flikkeren..

Desktop: Intel Pentium 4 2.4ghz HT; 2x512mb DDR400; ASUS V9999/TD NVIDIA GeFORCE 6800 128mb DDR-SDRAM; Seagate 80GB + 250GB; Lite-On SOHW-1633S Laptop: Acer Intel Celeron M 370 1.5ghz; 512mb DDR2; Seagate 40GB; LG Dual Layer DVD±RW Writer

Verwijderd

Topicstarter
Raar, alleen hier ligt het probleem echt bij het S-Video signaal.
Denk dat ik het maar laat zoals het is, ben al blij dat ie bij de Composite optie het wel goed doet. Heb ook weinig info over m'n tv kunnen vinden.

Toch bedankt allemaal
Pagina: 1