Als ik mijn portable dvd speler van inovix aan wil sluiten op de tv volgens de handleiding dan krijg ik helemaal geen beeld of geluid. Ik heb de bekabeling precies zo aangeloten als in de handleiding, ik heb de in/output switch op output. Tevens heb ik de instelling pal gekozen op mijn dvd speler. En ook heb ik alle kanalen op 2 verschillende tv’s afgezocht waar het beeld zou moeten kunnen zijn.
Om problemen met de kabel uit te sluiten heb ik dit ook getest met een andere kabel.
Heeft iemand ervaring met deze dvd speler of met een portable dvd speler met het aansluiten hiervan op de tv dan zou ik dat graag van jullie vernemen. Wat kan ik nog vergeten zijn of waar zouden de problemen kunnen liggen.
Graag jullie reactie
Om problemen met de kabel uit te sluiten heb ik dit ook getest met een andere kabel.
Heeft iemand ervaring met deze dvd speler of met een portable dvd speler met het aansluiten hiervan op de tv dan zou ik dat graag van jullie vernemen. Wat kan ik nog vergeten zijn of waar zouden de problemen kunnen liggen.
Graag jullie reactie