Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

inovix 713 portable dvd speler aansluiten op tv

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn portable dvd speler van inovix aan wil sluiten op de tv volgens de handleiding dan krijg ik helemaal geen beeld of geluid. Ik heb de bekabeling precies zo aangeloten als in de handleiding, ik heb de in/output switch op output. Tevens heb ik de instelling pal gekozen op mijn dvd speler. En ook heb ik alle kanalen op 2 verschillende tv’s afgezocht waar het beeld zou moeten kunnen zijn.
Om problemen met de kabel uit te sluiten heb ik dit ook getest met een andere kabel.

Heeft iemand ervaring met deze dvd speler of met een portable dvd speler met het aansluiten hiervan op de tv dan zou ik dat graag van jullie vernemen. Wat kan ik nog vergeten zijn of waar zouden de problemen kunnen liggen.

Graag jullie reactie

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Heb je 'm aangesloten via composiet (gele kabel geloof ik), of via Svhs??

Verwijderd

Topicstarter
Er gaat idd zo'n gele composiet kabel in mijn dvd speler voor beeld en een zwarte voor geluid.
Deze zitten aan een verloopstuk naar een kabel met 3 (gele,rode en witte) aansluitingen voor op mijn tv

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:30
Dan moet die verloopaansluiting op input staan. Het signaal moet immers je TV in...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Verwijderd

Topicstarter
die knop zit op de dvd speler. En volgens mij moet hij toch echt op output omdat het signaal vanuit je dvd speler naar de tv moet. In de handleiding staat ook dat als je vcr of camcorder signalen op je dvd speler wilt bekijken dat je dan de schakelaar op input moet zetten. Ik moet alleen nog testen of ik wel eensignaal van een vcr op mijn dvd speler kan krijgen, maar daar verwacht ik niet veel van

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:30
Dat maakt al meer duidelijk. Als er nog meer dingen te vermelden zijn omtrent de opstelling en de mogelijkheden ervan, moet je die vooral even posten. Wij weten alleen wat we van jou te horen krijgen. Maak, als het mogelijk is, gebruik van wat fotootjes, zodat we alles kunnen zien. Misschien maakt dat het makkelijker voor iemand een oplossing te geven... :)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Verwijderd

Topicstarter
Hierbij het aansluitschema van mijn portable dvd speler, ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen.

Afbeeldingslocatie: http://www.zuza.nl/userImages/2/c/c/v500_2cc53fd7bc8ab41b2aa008ea8dab421a.jpg

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-10 13:02

Technicality

Vliegt rechtsom...

Die switch moet op output, geen twijfel mogelijk, maar wat doet dat groene kabeltje?

Verwijderd

Topicstarter
goede vraag. Maar ik heb ook laatst nog een andere kabel gekocht om te kijken of het daar aan ligt. Dat is niet het geval. Deze kabel heeft overigens geen groene aansluiting, maar alleen wit, geel en rood.

Verwijderd

Topicstarter
Het is helaas bij de winkel waar ik de dvd-speler gekocht heb ook niet gelukt om hem op de tv aan te sluiten. Ze hebben hem nu naar de fabrikant gestuurd om te onderzoeken wat er aan de hand is.

Toch bedankt voor de reacties
Pagina: 1