Abit KT7A

Pagina: 1
Acties:

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:28
Zit er sterk aan te denken om een Abit KT7A te kopen, alleen heb 1 probleem, weten jullie misschien of er een Alpha PAL6035MFC cooler op past????

THX

}:0

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:25

GekkeR

key = key

Ik heb nu een Abit-KT7A met die alpha , doet t perfect.

Ik wil jullie nie laten kwijlen maar mijn Tbird1GHz loopt nu op 141x8,5 1198,5Mhz - STABIEL ! en ook nog eens cas2 :)

Nog even iets anders , ik weet nie of t normaal is maar mijn cpu is idle 25c en stressed rond de 36c met alleen luchtkoeling...

Vond t behoorlijk laag :)

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Verwijderd

k'hep vandaga ook een kt7a gehaald (3 uur voor onderweg, maar ik heb em!)

khep nog nie overklokt, maar er zit een
TB1100 in met 320mb ram en gf2gts32mb dus is voorlopig ook nie nodig

ik kan alleen win2k er nie op installeren aangezien dat ding weigert te booten van CD-ROM, behalve als ik die CD-ROM Primairy Master maak, wat dus betekent dat de HD dit niet is. Als ik dan reboot na de install om de rest van de install af te maken dan willie natuurlijk naar de harddisc booten alleen, dit kan ook ALLEEN maar als deze primairy master is. En de Win2k install trekt et niet lekker als je dit gaat zitten veranderen tijdens de install of tussen reboots door.

Dusseh ben helaas noodgedwongen aangewezen op win98se op't moment, iemand enig id hoe ik dit op los?

Verwijderd

ow
hehehe
ff als antwoord op je vraag over die koeler :p

uhm, de condensatoren zitten heel dicht op je Socket, dusseh khoop dattie nie te breed is, ik wilde er een Titan opsmijten maar die paste nie :(

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Die Alpha past wel, hij valt maar net buiten de omtrek van de socket, hij is groot, maar vierkant:)

[off topic antwoord op gestelde vraag]

HD als secondair master, cd primary master?
of andersom, heb je dat geprobeerd.
Ik heb geen hd's op mijn on-board controllers zitten dus geen ervaringen.

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Verwijderd

Hoi,

In de bios zitten meerdere opties waarbij je kunt kiezen hoe je op wilt starten.
Ik heb laatst zelf w2k bij iemand geinstalleerd en ging gewoon goed.

suc6

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:19
Das niet zo moeilijk scimitar. Je bedoelt toch dat je niet via de windows 2000 cd kan installeren? In de directory bootdisk op de cd staat makebt32.exe, maak daar 4 opstartdiskettes mee aan, en je kan win2k als nog installeren.
Pagina: 1