Heb gisteren ook een
Freezer 64 Pro gekocht, maar ben er niet echt over te spreken... Alleereerst krijg ik hem niet eens goed op mijn
processor aangesloten, omdat er een koelblok op mijn moederbord in de weg zit (zie
foto bij de gele pijl).
Ik krijg hem op zich wel op de cpu, maar kan het zwarte hendeltje niet goed naar beneden doen, waardoor hij dus nooit 100% goed vast zal zitten..
Toch zat hij niet echt los, dus ik dacht: even testen hoe het klinkt.. maar wat een geluid.. hij ruiste een stuk meer als mijn 'oude' Speeze EE792B12 koelertje die ik er in eerste instantie bij had gekocht.. (een aantal weken geleden)..
Heeft iemand nog meer ervaring met deze koeler en dit moederbord?? of heb ik idd een domme miskoop gedaan?? en hoe zit het met de mensen die zeggen dat ze de hele koeler niet horen, terwijl ik wel degelijk een vrij hard geruis hoor??
Hier nog even de specs van mijn systeem: Het moederbord is een ASUS A8V-VM .(K8M890 mATX)., cpu een AMD Athlon
64 3700+ (met een Speeze EE792B12 koelertje) en dit alles in een Antec Sonata II kast.