[Fable:TLC]Uitgespeeld, en nu?

Pagina: 1
Acties:

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Hallo, ik heb net Fable, the lost chapters uitgespeeld, en vroeg me af hoe ik nu verder kon? want na de credits kom ik in het hoofdmenu, en dan kan ik alleen verder spelen via mn savegames.. dus vóór dat ik de "eindbaas" heb verslagen... Ik wil nog sub-quests doen, beetje stadjes terroriseren en leuke dingen doen.. maar ik heb geen zin om weer die eindbaas te killen..

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Was het niet zo dat als je een spel uitgespeeld hebt het spel uitgespeeld hebt, en je weer opnieuw begint?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Thrilled schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:25:
Hallo, ik heb net Fable, the lost chapters uitgespeeld, en vroeg me af hoe ik nu verder kon? want na de credits kom ik in het hoofdmenu, en dan kan ik alleen verder spelen via mn savegames.. dus vóór dat ik de "eindbaas" heb verslagen... Ik wil nog sub-quests doen, beetje stadjes terroriseren en leuke dingen doen.. maar ik heb geen zin om weer die eindbaas te killen..
Begin gewoon opnieuw en nu op een moeilijk niveau.... :P

Verwijderd

Na het verslaan van de eindbaas moet je alle hierop volgende schermen en filmpjes helemaal afwachten en bekijken wil je verder kunnen spelen. Als je erdoorheen drukt kom je in het hoofdmenu terecht.....

Kwestie van geduld dus nadat je de eindbaas hebt verslagen.

• Thrilled
er is naar mijn herinneringen geen in-te-stellen moeilijkheidsgraad ;) maar goed ik zal opnieuw die gast verslaan, en dan wachten... :?

• Thrilled
het werkt, kan nu weer verder, hij kan dicht ;)
Pagina: 1