Toon posts:

[RC5-72] stats onder andere naam zetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben het volgende probleem, ik zal eerst de situatie uitleggen:

Wij hebben een subteam die mee doet aan het RC5 72 project.
Daar bij hebben we zelf ook een Proxy server en PPstats.
De Proxy server die we altijd gebruikte kreeg kuren en heb ik mijn server als Proxy server ingezet en draait ook de ppstats. Dit alles werk allemaal goed, ik heb iedereen laten weten dat ze voortaan op het nieuw ip adres moet gaan flushen en de meesten hebben dit ook gedaan alleen zijn er een paar bij die nog op de oude Proxy server hebben lopen flushen. En die oude Proxy server heeft weer naar mijn Proxy server geflusht waar door dat het probleem is ontstaan dat de scores niet meer kloppen en niet meer onder de juiste namen komen te staan en heeft één gebruiker dus onterecht een hele hoge score.

Nu is mijn vraag is het mogelijk om als nog de scores te herstellen zo dat iedereen weer de juiste score heeft?

Nu heb ik al gekeken in de log files van de Proxy server maar daar snap ik niet heel veel van.

Ik hoop dat het mogelijk is want er zijn nu veel mensen in ons subteam die dit onterecht vinden en wat het eigenlijks ook is.

Verwijderd

Je zou de logentries op je nieuwe proxy die het IP van de oude proxies kunnen wissen, om de "hoge" user eruit te halen.

Daarnaast kan je de logfiles van de oude server samenvoegen (goed opletten of datums overeenkomen etc.) met de nieuwe.

Maak eerst even back-ups ;)

Verwijderd

Topicstarter
dus is het mogelijk maar welke files moet je dan pakken die van vandaag alleen of moetje echt elke log file na lopen want dat zijn er nog al wat

Verwijderd

Je moet per dag van beide proxies de logfiles samenvoegen als je het goed wil doen.
Je kan ook kijken wie hoeveel nog op de oude proxy heeft geflusht, en dan handmatig een regel in de log toevoegen met die score, maar dat is minder netjes, en geeft weer problemen met de grafieken (rare piek).

• vanderwal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

vanderwal

mathafackuh!!!

Ik ben dus ook er even mee bezig geweest! Je hebt zeg maar een console log en pproxy log, moet je die alle 2 aanpassen of b.v die pproxy log genoeg of moet het conslole log? we hebben nu alleen pproxy log gedaan maar het duurt wel heel lang voordat ppstats stats genereerd. (is al dik 20 minuten aan het ratelen maar geen stats).

The difference between stupidity and genius is that genius has its limits

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-01 12:52
ppstats doet niks met de consolelogs (nouja wel iets, maar enkel voor de server.html en dan nog enkel de meest recente consolelog). En dat het zo lang duurt... tja kan aan zoveel liggen, maar als dat voorheen niet zo was zou ik kijken of er nergens wat fout gaat. Die pl file kun je runnen met -debug, misschien dat je dan iets meer te weten komt.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus twee log files samengevoegt maar als ik dan de proxy ppstats ga draaien dat krijg ik na een uur ongeveer dat het viruteele geheugen op is dus hij komt zeg maar in een loop terecht
Pagina: 1