Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Bestanden onleesbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende.

Ik heb .doc,.xls en .jpg bestanden vanaf een 2003 server gebrand naar een dvd. Deze bestanden stonden op een ntfs partitie met rechten van de desbetreffende gebruikers. Nu heb ik deze bestanden teruggezet op een workstation, met ook een ntfs partitie, maar helaas de bestanden zijn onleesbaar. Ik heb vervolgens met attrib de bestanden van alleen lezen afgehaald, maar dat mocht niet baten. Heb de bestanden ook weer teruggezet naar de 2003 server. Take ownership, rechten etc wat mee gespeeld. Ik krijg helaas de inhoud niet te zien. Wat doe ik verkeerd? Bestanden zijn gebrand met Nero 6.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

In principe moet het bij het branden iirc goed gaan, maar misschien is het niet het geval: kan het zijn dat de partitie encrypted was? <-- in dat geval wil je de ("natuurlijk" gebackupte?) key terugzetten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:12:
Take ownership, rechten etc wat mee gespeeld. Ik krijg helaas de inhoud niet te zien. Wat doe ik verkeerd? Bestanden zijn gebrand met Nero 6.
Notepad al geprobeerd? :)
Als je in notepad wel troep ziet, is er met de rechten niets mis.

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Onleesbaar als in bagger met rarre tekens, of foutmeldingen bij het proberen te openen...
In het tweede geval zou het dan zo kunnen zijn dat de bestanden beveiligd zijn?

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 18:06
En lezen op dvd? Laat maar, las het niet goed

[ Voor 53% gewijzigd door ge-flopt op 11-10-2005 16:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:16:
In principe moet het bij het branden iirc goed gaan, maar misschien is het niet het geval: kan het zijn dat de partitie encrypted was? <-- in dat geval wil je de ("natuurlijk" gebackupte?) key terugzetten.
Ik denk dus ook dat er nu wat met branden niet goed gegaan is. Het volgende wil namelijk, ik heb een map fotoos met daarin weer een onderverdeling van mappen. En daarvan zijn er dus 2 mappen waarin ik de fotoos wel kan zien. Waarbij weer 1 foto in deze mapjes niet zichtbaar is. Het probleem dus?

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:51
Wat krijg je precies te zien? Foutmelding?

Verwijderd

Topicstarter
MuddyMagical schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 23:49:
Wat krijg je precies te zien? Foutmelding?
Nee, ik krijg geen foutmelding te zien. Voor fotoos is het no preview available bij de windows picture viewer. En .docs krijg ik allemaal vierkantjes. Open ik .doc in notepad of .txt in notepad dan krijg ik een leeg document te zien.
Pagina: 1