Toon posts:

Past mijn Radeon 9600 op Belinea 10 30 10?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net mn computer geupgrade en ik dacht ik prop mijn oude zooi in mn ouder's computer. P4p800 met een intel p4 2,6ghz waar ook nog radeon 9600 pro (sapphire) bij zit. Opzich zou alles dus moeten werken want ik heb het direct uit m'n andere computer gehaald en daarin gesmeten. Alles goed aangesloten en toch krijgt mn beeldscherm telkens geen signaal. Voor de rest alleen een oude HD (8gb maxtor) en 2 repen 256mb pc3200.. Kan de monitor deze nieuwe(re) spulletjes niet aan?

Misschien weten jullie meer want google en GoT search hebben me tot nu toe weinig geholpen :S

merci

http://www.ciao.co.uk/Pro...n/Belinea_10_30_10__18822
de belinea 10 30 10

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Video Input
Analogue video Signal: RGB
Ja dus :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-08 20:48

Barrycade

Through the...

Weet je zeker dat het uit de videokaart komt? Start de pc wel op? Het kan zijn dat de waarschijnlijk oude voeding de P4 niet trekt. Heb je wel de Pentiumstekker aangesloten op het moederbord? (is een stekker met een vierkante stekkertje met 4 aansluitingen)

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-08 21:25

dlmh

Lo-Fi

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:41:
Opzich zou alles dus moeten werken want ik heb het direct uit m'n andere computer gehaald en daarin gesmeten.
Met dingen smijten lijkt me geen goed begin ;)
Het feit dat je geen beeld krijgt, wil helemaal niet zeggen dat je monitor niet wil samenwerken met je hardware. Meer waarschijnlijk is dat er toch iets niet goed aangesloten is/werkt.
Zit je geheugen er goed in? Probeer anders 's met maar 1 bankje.
Videokaart goed vast?
Alle voedingsstekkers aangesloten? Ook de stroomkabel van de videokaart?
Is de voeding wel zwaar genoeg voor je config?

Dit staat overigens ook allemaal in de FAQ. Check die anders even voor nog meer tips.

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
littlejoannes schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:45:
Weet je zeker dat het uit de videokaart komt? Start de pc wel op? Het kan zijn dat de waarschijnlijk oude voeding de P4 niet trekt. Heb je wel de Pentiumstekker aangesloten op het moederbord? (is een stekker met een vierkante stekkertje met 4 aansluitingen)
De monitor is goed aangesloten op de videokaart ja
De pc start wel op, ik hoor de hd ratelen en alle fans slaan aan (de 9600 pro is passief gekoeld though)
Oude voeding is 250W, dacht dat dat wel genoeg is..
Pentiumstekker is dus vierkant? Misschien mis ik die wel :O even kijken of ik die ergens kan vinden, ik neem aan dat die uit de voeding moet komen?

Verwijderd

Topicstarter
SerialThrillaZ schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:49:
[...]

Met dingen smijten lijkt me geen goed begin ;)
Het feit dat je geen beeld krijgt, wil helemaal niet zeggen dat je monitor niet wil samenwerken met je hardware. Meer waarschijnlijk is dat er toch iets niet goed aangesloten is/werkt.
Zit je geheugen er goed in? Probeer anders 's met maar 1 bankje.
Videokaart goed vast?
Alle voedingsstekkers aangesloten? Ook de stroomkabel van de videokaart?
Is de voeding wel zwaar genoeg voor je config?

Dit staat overigens ook allemaal in de FAQ. Check die anders even voor nog meer tips.
Smijten geeft me een fijn gevoel van binnen :o

Ik had alles al (zo'n beetje) gelezen in de FAQ's en ik wist dat het allemaal past op de andere hardware. Mobo + cpu + mem + vidkaart was allemaal een oude combo :) Vandaar dat ik het hier vroeg :)

En het blijkt nu dus toch de voeding te zijn, ik heb even bij de lokale shop een 350W voeding gehaald MET een vierkant 4 pins stekkertje (12V volgens de verkoper) en nu doet alles het :D
Dankjullie
Pagina: 1