Ik heb 2 electrische gitaren (Fender strat&Behringer imitatie strat) en nu wil ik graag er eentje van in mijn kantoor hebben en daar laten. Dus ik heb de behringer op mijn pc aangesloten via de line-in. Nu kan ik met mijn Nforce geluidskaartje leuke Flanger/Chorus/overdrive effecten erin gooien, maar ik vroeg me af.in de muziekzaak hebben ze van die multieffect pedalen waar je dus bijv. een buizenversterkereffect kan creeren (zo'n twin reverb achtig 70's geluid). Heb er niet erg veel verstand van maar ik probeer een beetje het blues, clapton achtige effect te krijgen uit mijn gitaar.
M.a.w. welke software kan je gebruiken en is het er, om speciaal voor gitaar een echte versterker te simuleren of pedalen/effecten te simuleren zodat je het "echte" ruige geluid eruit krijgt.
Nog een vraagje. Bestaat er ook software om instrumenten weg te filteren uit muziek zodat je het zelf kunt spelen en opvullen?
M.a.w. welke software kan je gebruiken en is het er, om speciaal voor gitaar een echte versterker te simuleren of pedalen/effecten te simuleren zodat je het "echte" ruige geluid eruit krijgt.
Nog een vraagje. Bestaat er ook software om instrumenten weg te filteren uit muziek zodat je het zelf kunt spelen en opvullen?
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -