Toon posts:

[IrDA] Krijgt IrDA niet "omgezet" naar com2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het rondspeuren over dit forum kwam ik dit topic tegen: [rml][ IrDA] Computer bedienen met afstandsbediening toch mogelijk[/rml]

Dus ik helemaal enthausiast en heb een ActiSys 210L gekocht. Alleen ik krijg het niet aan de praat. Ik heb precies gedaan wat de topicstarter voor instructies gaf, maar de infrarood ontvanger blijft netjes onder infrarood apparaten staan in het apparaatbeheer. Kan iemand mij hiermee helpen? Ik heb een MSI KT4M-L moederbord met XP2000 cpu. Besturingssysteem is XP professional.

p.s. Excuses voor het openen van een nieuw topic, maar aangezien het andere topic al zo oud was leek het met niet slim om hem opnieuw ene kick te geven.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 14:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nou, heb na veel 5en & 6en de IrDA aan de praat. Wat was nu het geval? Mijn eigen recievertje bleek gewoon stuk te zijn. Na het omruilen in de winkel plugde ik hem aan de pc en hoppa, hij deed het prima! Nu ben ik nog op zoek naar software zoiets als Meedio (hoe noemt men dit soort programma's eigelijk?) met ingebakken functie voor afstandsbedieningen!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

De term die je zoekt heet HTPC. :) Kijk eens op HTPC News bijv. Ook in de SA-FAQ staan een aantal dingen genoemd. :)

Signature