Ik gebruik sinds kort thunderbird voor mijn mail, werkt me een stuk prettiger (en sneller) dan outlook express (dat ik eerder gebruikte). Kwam vandaag alleen opeens wel achter een wazig probleempje. Als ik een mail verstuur komt deze niet in de Sent map te staan. Terwijl dit wel zo moeten volgens mijn instelllingen (zie afbeelding) wel zou moeten.. volgens mij iig..
http://trinite.mine.nu/~trinite/tmp/send.jpg
Is iemand die weet waar dit aan ligt..?
Het wazige is ook dat ik de send items van outlook express naar m'n tb gezet heb, maar dat deze messages ook niet in de send items map staan..
Verder staan mijn instellingen zo dat de mail van alle adressen van mij in m'n inbox binnenkomt, en daar dan dmv message filtering in de juiste map geplaatst wordt.
Dit gebeurt bij een (temporary) adres niet, en hierbij gaat het wel goed met het opslaan van de send items.
Is iemand die weet waar dit aan ligt..?
Het wazige is ook dat ik de send items van outlook express naar m'n tb gezet heb, maar dat deze messages ook niet in de send items map staan..
Verder staan mijn instellingen zo dat de mail van alle adressen van mij in m'n inbox binnenkomt, en daar dan dmv message filtering in de juiste map geplaatst wordt.
Dit gebeurt bij een (temporary) adres niet, en hierbij gaat het wel goed met het opslaan van de send items.
The easiest way to solve a problem is just to solve it.