Sent mail niet opgeslagen in Thunderbird

Pagina: 1
Acties:

• trinite_t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-08 14:54
Ik gebruik sinds kort thunderbird voor mijn mail, werkt me een stuk prettiger (en sneller) dan outlook express (dat ik eerder gebruikte). Kwam vandaag alleen opeens wel achter een wazig probleempje. Als ik een mail verstuur komt deze niet in de Sent map te staan. Terwijl dit wel zo moeten volgens mijn instelllingen (zie afbeelding) wel zou moeten.. volgens mij iig.. O-) http://trinite.mine.nu/~trinite/tmp/send.jpg
Is iemand die weet waar dit aan ligt..?

Het wazige is ook dat ik de send items van outlook express naar m'n tb gezet heb, maar dat deze messages ook niet in de send items map staan..

Verder staan mijn instellingen zo dat de mail van alle adressen van mij in m'n inbox binnenkomt, en daar dan dmv message filtering in de juiste map geplaatst wordt.
Dit gebeurt bij een (temporary) adres niet, en hierbij gaat het wel goed met het opslaan van de send items. |:(

The easiest way to solve a problem is just to solve it.

• trinite_t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-08 14:54
Ok, nu wordt het verhaal nog vreemder, ik ben er nog verder mee aan het klooien geweest, en als ik een andere map aanmaak waarin ik een kopie laat opslaan van m'n send items doet hij het wel.
Ook kwam ik nu tegen dat als ik een mailtje naar de map sent kopier, hij dan dat mailtje gewoon verwijderd. 8)7 Het is dan nergens meer te vinden in thunderbird .

edit:

Ik heb m'n profile bestanden er es op nagekeken, en zag dat er twee bestanden zijn voor de Sent map, een "sent.msf" en een "sent". Nu was mijn "sent" file 80 MB, deze verwijderd, thunderbird opnieuw opgestart, een bestandje naar m'n sent map gekopiert, weer verdwijnt het mailtje gewoon. als ik nu dat "sent" bestand open, staat het betreffende mailtje wel in het bestand... Maar is dus nog steeds niet zichtbaar in Thunderbird... :?

Mss dat dit nieuw licht op de zaak werkt? Ik hoop het, want ik snap er echt geen hout van..

[ Voor 35% gewijzigd door trinite_t op 11-10-2005 22:33 ]

The easiest way to solve a problem is just to solve it.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Ik verplaats je topic even naar Officesuites en -software, waar vragen over standalone mailclients mogen. :)

offtopic:
Zou je overigens de edit-knop wat eerder willen gebruiken? Dit staat nogal kickerig. Zorg dat je volgende keer pas 24 uur na je laatste bericht reageert als er niemand in de tussentijd heeft gereageerd. :)

Signature