Toon posts:

[BF2] Spel start niet meer op na installen patch 1.03

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb battlefield gewoon heerlijk kunnen spelen met goede graphics enz maar na het installen van de patch start hij niet meer op. hij wil wel opstarten maar klapt terug naar desktop en er gebeurt verder niks! :'( Zelfde probleem bij een vriend van me! Kan iemand me hier mee helpen?

heb ook patch 1.01 en 1.02 geinstald staan

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:41

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heeft battlefield niet een safemode functie :?
Probeer dan eens wat met de instellingen te spelen.

En een reinstall heeft dat geen nut :? maar dat moet je als laatst uit proberen :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
kga effe kijken of dat wil werken!! :)

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Je bent niet de enige met wat problemen met die patch
stukje google levert alleen maar problemen op :P

http://forum.pcmech.com/showthread.php?p=990141
kijk maar eens

www.degroot-it.nl

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12 01:12
Lijkt me wel een van de eerste dingen die je probeert eigelijk :? anyway.
Het is wel een legale versie he? geen mods installed ?
En er loopt trouwens een complete topic over Battlefield 2, misschien dat je beter daar een post kan maken dan er een apart topic over maken.

Linkje:
[rml][ PC] Battlefield 2 - deel XXI[/rml]

[ Voor 12% gewijzigd door sarcast op 11-10-2005 13:55 ]

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Check anders Battlefield topic

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• GJvD
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-10 10:24
Ik heb hetzelfde probleem.
Heb alle patches netjes geinstalled, dus 1.01, 1.02 en 1.03. Maar BF2 wil gewoon niet meer opstarten.

Aan me specs kan het niet liggen, want BF2 draaide zonder die patches als een trein.

Heb de forums al afgezocht, maar nog geen goed antwoord kunnen vinden waardoor het probleem is opgelost.

• NEK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-12 08:53

NEK

• robbievanderlee
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-11 17:18
Wat voor mij de truc was om de battlefield dir die in je mijn documenten word geplaatst te verwijderen/ te verplaatsen. Eventueel controls.con bewaren voor je control settings. En dan opstarten. Het spel zou dan de dir weer opnieuw moeten aanmaken en dat heeft voor mij ook al met eerdere patches de oplossing geboden.

Keep It Real!

• GJvD
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-10 10:24
Oke,

Gaan we dat eens proberen. Hopelijk werkt het. Je hoort nog van me!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

EDIT:

In de bf support map vond ik een help programmaatje, en zowaar blijkt er een karig hoofdstukje gewijd te zijn aan CTD's na het opstarten. Op de EA website staat ook vermeld dat als het spel niet start na het splash screen dit hoogstwaarschijnlijk te maken heeft met de videokaart. De "help" weet te melden dat het hoogstwaarschijnlijk een kopieerbeveiliging is.

Ik had de patch geinstalleerd door de temp folder naar de d-schijf te kopieren. Blijkbaar werkt het dus op die manier niet. Door de pagefile naar een andere schijf te verplaatsen heb ik uiteindelijk de patch gewoon aan de praat gekregen. Werkt nu prima.

[ Voor 73% gewijzigd door Shabbaman op 16-10-2005 12:54 ]

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Pagina: 1