Toon posts:

Elro VC36

Pagina: 1
Acties:
  • 387 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Van de week een VC36 (multimedia zender) aangeschaft bij de Gamma. Ik kom er niet helemaal uit met de handleiding, Iik heb hem gekocht om boven tv te kunnen kijken zonder kabels maar zoals ik hem nu heb aangesloten moet de tv beneden aan blijven staan om boven te kunnen kijken! Niet echt handig als je 's nachts nog een keer naar beneden moet om de tv uit te zetten en zonde van de stroom! Nu kan ik hem ook via mijn dvd-speler aansluiten maar is standby stand (dat je alleen de tijd ziet staan) genoeg om boven tv te kunnen kijken of moet ik mijn dvd-speler dan ook aan laten staan?

Alvast Bedankt voor uw reactie!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Nee het ding moet aanstaan want het ding beneden maakt het signaal aan.

[ Voor 45% gewijzigd door Fairy op 11-10-2005 13:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
En kan ik hem dan met de afstandbediening vanaf boven weer op standby zetten als ik dat dingetje voor het oog van de dvd-speler hang?

Verwijderd

Je hebt zowiezo beneden een Tuner nodig !
Dat mag de Tuner zijn die in de TV zit, maar eventueel ook de Tuner die in de video recorder zit.
Als je alleen maar een TV-TUNER hebt, dan moet je tv aanstaan om een zender te kunnen bekijken.
Als je hem aansluit op de DVD speler in standby stand, dan kun je NOOIT tv kijken boven zonder dat je tv ook aanstaat. !!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 14:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik bedoel, kan ik mijn tv beneden uit laten en dan mijn dvd-speler (recorder) aanzetten en via de dvd recorder naar tv-kanalen kijken. En kan ik de dvd-recorder dan wel op standby zetten met de AB als ik boven ben (en klaar ben met tv kijken)?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 14:11 ]

Verwijderd

wat dacht je van:

probeer het eens

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:28

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:11:
Maar ik bedoel, kan ik mijn tv beneden uit laten en dan mijn dvd-speler (recorder) aanzetten en via de dvd recorder naar tv-kanalen kijken. En kan ik de dvd-recorder dan wel op standby zetten met de AB als ik boven ben (en klaar ben met tv kijken)?
Zou gewoon moeten kunnen. Tuner is tuner, of deze nou in de TV of in de DVD-recorder zit. Maar zoals gezegd: gewoon proberen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt allemaal, ik ga alles uit proberen vanavond!
Pagina: 1