splitkabel voor VGA

Pagina: 1
Acties:

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-02 14:36
Ik ben op zoek naar een splitkabel (of iets dergelijks) waarmee ik 3 monitoren hetzelfde beeld kan laten geven, maar ik heb geen idee hoe zoiets heet, of waar ik het kan kopen...iemand een suggestie?? bij alternate heb ik niets kunnen vinden :(
Monitoren hebben alleen VGA-ingang
3 videokaarten is geen oplossing, omdat er in totaal 4 monitoren op komen en ik niet zoveel slots vrij heb (zit 1 agp-kaart en 1 pci-videokaart in nu, en heb dan nog 2 slots vrij...moet iig nog een netwerkkaart bij)

iRacing Profiel

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-01 11:17

disjfa

be

Je kan ook gewoon één video kaart kopen waar je 4 monitoren op aan kan sluiten hoor. Dan alleen nog even klonen die beeldschermen.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
misschien een vga splitter??? Heb je dat al op google in geramt?? Krijg je een boel resultaten namelijk

doet niet aan icons, usertitels of signatures

• kroegtijger
dat is precies wat ik zoek :*)
helaas iets duurder dan verwacht, nieuw kom ik ze nu voor 119 tegen...., maar het kan dus wel :)
alleen een kabeltje (zonder versterking oid erin) is 19 euri.... ben alleen bang dat 2 kabels achter elkaar geen succes-formule gaat worden.... misschien 3 video-kaarten inbouwen ipv de geplande 2...

thanks iig :) weet nu ongeveer waar ik op moet zoeken

iRacing Profiel

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Een vga-kabel splitten is geen goed idee, dan houd je op een gegeven moment weinig beeld over. Een versterkte splitter met 1 ingang en X uitgangen echter werkt in mijn ervaring perfect.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

kroegtijger schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:17:
[...]
misschien 3 video-kaarten inbouwen ipv de geplande 2...

thanks iig :) weet nu ongeveer waar ik op moet zoeken
En 1x een dual head kaart?
Dan Zit je met 2x1 + 1x1 = 3 aansluitingen, wat voor jou voldoende zou moeten zijn :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• kroegtijger
Atlas schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:19:
[...]

En 1x een dual head kaart?
Dan Zit je met 2x1 + 1x1 = 3 aansluitingen, wat voor jou voldoende zou moeten zijn :)
kom ik er eigenlijk nog 1 te kort.... 3 schermen geven hetzelfdfe beeld, 1 geeft een ander beeld....2 dualhead kaarten zou dus een oplossing zijn dan, maar heb nu 2 gewone kaarten liggen }:|
ik ga es kijken wat een 3e kaartje (dual head) moet gaan kosten dan :)

iRacing Profiel

Pagina: 1