Recentelijk heb ik een PC ter reparatie aangeboden gekregen. Deze scheen het probleem te hebben dat als je voor de tweede keer tijdens een windows sessie deed inbellen, het schermpje 'De verbinding wordt gemaakt' bleef hangen, waarna je alleen nog op het internet kwam zodra je de PC herstartte. Soms herstartte de PC zichzelf automatisch na geprobeert te hebben voor de tweede keer in te bellen.
Het gaat zich om een P4 2.4 Ghz met een Asus P5P800S moederbord. Verder zit er 512 MB ram op.
Wat ik heb geprobeerd is om de USB Modem te vervangen met een PCI Modem, waarbij tevens dezelfde problemen waren. Weet iemand misschien de oplossing tot dit probleem? Kan het zijn dat ik Windows opnieuw zal moeten installeren?
Het gaat zich om een P4 2.4 Ghz met een Asus P5P800S moederbord. Verder zit er 512 MB ram op.
Wat ik heb geprobeerd is om de USB Modem te vervangen met een PCI Modem, waarbij tevens dezelfde problemen waren. Weet iemand misschien de oplossing tot dit probleem? Kan het zijn dat ik Windows opnieuw zal moeten installeren?