Toon posts:

[2000] Programma crashes na hotfix

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb op twee Windows 2000 pc's de klacht dat programma's crashen sinds de installatie van een Microsoft hot-fix die het systeem aangaf dat ze geïnstalleerd moesten worden. Is jullie hier iets meer bekend over, want ik weet niet waar ik moet beginnen.
Ik neem aan dat het deïnstalleren van de hotfix het meest logisch is, maar ik kan geen fix vinden met een recente datum.
Hoor graag jullie commentaar.

M.vr.gr.
Dey

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het gevonden. Update 1 van Service Pack 4 was de boosdoener. Na deze verwijderd te hebben loopt alles weer zoals het hoort.

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 11:27

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Zou je misschien for the record kunnen vertellen over wat voor crashes het hier ging en of deze opdoken in de eventlogs? :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Verwijderd

welke versie van de rollup, want de rollup is ge-rereleased op 13 september. Verder, welke foutmeldingen inderdaad, van welke programma's.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
En welke errors kreeg je precies? En welke hotfix was het precies? Want er zijn na SP4 voor 2000 zeker 50 fixes uitgekomen, als het niet meer is ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

sanfranjake schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:14:
En welke errors kreeg je precies? En welke hotfix was het precies? Want er zijn na SP4 voor 2000 zeker 50 fixes uitgekomen, als het niet meer is ;)
update 1 van service pack 4 is als het goed is de security rollup :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 15:51 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:50:
[...]

update 1 van service pack 4 is als het goed is de security rollup :)
Jups ben ik met je eens, al wil ik er niet klakkeloos vanuit gaan. Er zijn wel vaker dingen in omloop (door derden gecompileerd) die men rollup of zelfs service pack noemt. Ik heb al Service Pack 3's voor XP verspreid zien worden :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1