Toon posts:

Wachtwoord over USB stick

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik wou vragen of het mogelijk is om bijvoorbeeld een wachtwoord over je USB stick te zetten,
dat als je hem opent hij vraagt om een wachtwoord zodat alleen ik erin kan komen.

Is er een programma voor nodig (Zoja welk programma ) of kan het gewoon via de instellingen.

Alvast bedankt

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:00

BCC

Nee. Je hebt wel speciale USB sticks hiervoor (Bijv. die van Sony met die vingerafdruk herkenning). Een RAR met wachtwoord erop zetten werkt natuurlijk prima.

[ Voor 23% gewijzigd door BCC op 11-10-2005 10:47 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Dit topic hoort denk ik in Opslagmedia & I/O Controllers

[search=Wachtwoord over USB stick] geeft echter al zoveel topics dat je eerst eens wat vooronderzoek zou moeten doen.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Even zoeken is inderdaad een goed idee; volgens mij heb ik je dat al meerdere malen gevraagd even te doen voor je een topic opent. Tik eerst je topictitel eens in de search in; en vermeld even waar je al op gezocht had als je een topic opent!

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.