Toon posts:

[Office 2003] Nieuwe 'blauwe' layout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In de nieuwe word 2003 zit tegenwoordig een nieuwe layout, met blauwe menubalken etc, deze heb ik een keer weer op 'classic' of zo gezet, in ieder geval heb ik de standaard look, maar weet niet meer waar ik dit heb veranderd, en ik wil wel is kijken of die nieuwe look niet toch wel leuk is...weet iemand waar ik dat moet aanpassen? Heb zover ik weet elk ondoorzichtig menutje doorgeworsteld... of is het gewoon direct gekoppeld aan m'n windows-theme?

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 18:34
Dit zit inderdaad standaard bij het windows-theme. Overigens had je dit toch ook wel eventjes kunnen testen door zelf je Windows-theme aan te passen. :? ;)

-

Verwijderd

Topicstarter
Ja ok, maar ik wil graag dit theme wel in Office maar niet in de rest, maar dat mag dus niet van de meneren uit Redmond zeker...

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:34

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 09:57:
Ja ok, maar ik wil graag dit theme wel in Office maar niet in de rest, maar dat mag dus niet van de meneren uit Redmond zeker...
Oh goh, gaan we weer Microsoft bashen omdat jij te lam bent om ff een handleiding door te lezen of iets uit te proberen?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Nee, zeker niet. Ik verleg mijn vraag gewoon naar de vraag of het theme van Office ook los van het algemene Windows theme aangepast kan worden, zogezegd heb ik al uitgebreid gezocht hiernaar.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Eerlijk gezegd heb ik geen idee waar je op doelt :X Ik zet altijd z.s.m. de classic layout aan.

Maar als het gaat om het Windows thema zal je toch bij Windows moeten zijn om het aan te passen aangezien die dat afhandeld, niet Office :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1