Toon posts:

Office 2000 installeert zichzelf na een installatie 2003

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de vage topic titel, maar ik kon helaas niets beters verzinnen, anyhow ik heb een heel vaag probleem en hoop dat iemand mij daarmee kan helpen.

Verleden week heb ik bij een gebruiker ooffice 2003 op zijn pc gezet. Hiervoor stond office 2000 op zijn systeem geinstalleerd. De installatie ging in principe probleemloos en dus was er mijn inziens weinig aan de hand. Nu kwam deze gebruiker gister naar mij toe en zegt dat er weer office 2000 geinstalleerd is en als hij een word document opent dat Word 2000 opgestart wordt. Ik heb even gekeken ernaar en er stond dus office 2000 & office 2003 op zijn systeem. Heel vreemd dus allemaal. Vervolgens heb ik office 2000 weer verwijdert van zijn systeem. Maar wat schets mijn verbazing, als er een word document opgestart wordt verschijnt er een Office 2000 Premium Installer en je raad het al Office 2000 wordt weer geinstalleerd.

Ik heb zitten zoeken maar kom er echt niet uit, ook op de MS KB gekeken en daar vond ik deze link:

http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;265194 alleen dit helpt mij ook niet :(

Iemand een idee? :)

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 18:34
Nadat je office 2000 er vanaf gegooit hebt moet je ook 2003 weer opnieuw installeren. Heb je dat wel gedaan? Ik heb daar namelijk ook wel eens problemen mee gehad. Eventueel kun je kijken welk programma gestart wordt als je een .doc bestand opendt. (verkenner->mapopties->bestandstypen).

[ Voor 6% gewijzigd door SysRq op 11-10-2005 09:52 ]

-

Verwijderd

Topicstarter
hmm, dat had ik inderdaad niet gedaan dat kan ik nog even proberen. Office 2003 werkt namelijk wel gewoon als ik office 2000 eraf gehaald heb. maar ik ga Office 2003 dan weer eens installeren :)