[Outlook 2003] Print probleem

Pagina: 1
Acties:

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 15:47

BFS

Rude awakening

Topicstarter
Het probleem:
Ik heb het rare verschijnsel dat bij het printen van HTML mailberichten de eerste letter van mijn print deels weg valt. Het printen vanuit andere Office onderdelen (Word, Excel ed) gaat zonder problemen. Ook het printen van Plain Text emailberichten gaat zonder problemen echter bij het printen van HTML gaat het mis.

Het betreft:
Windows XP SP2
Outlook 2003 SP1
HP Laserjet 4000

De volgende dingen heb ik geprobeerd:
  • Op een andere Laserjet 4000 laten printen.
  • Met marges lopen 'spelen' wat eigenlijk niet tot verbetering leidde
  • Office 2003 geupdated naar SP1 (en nu bezig om te updaten naar SP2)
  • Op het internet gezocht naar bijvoorbeeld 'outlook first letter partially printed' en outlook first line partially printed
Mijn vermoeden is dat het probleem ergens in Outlook zit aangezien er vanuit andere applicaties wel goed geprint kan worden.

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• bluesbrother
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01-2025

bluesbrother

Blues Rocks!!!

Ik neem aan dat toen je hem op die andere printer printe er geen berbetering was?

Wil je je pizza in 4 of 8 stukken? .......Doe maar in 4, 8 krijg ik niet op.

• BFS

BFS

Rude awakening

Topicstarter
Helaas niet, anders had ik het kunnen zoeken in drivers of in ieder geval printerinstellingen.

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 18:34
Helaas kan ik je niet helpen, maar ik heb hier wel hetzelfde probleem met één office installatie. Ook vanuit Outlook met HTML-berichten gaat het niet lekker. Andere office-installaties gaan wel goed. Ik heb al even naar de verschillen lopen zoeken, maar tot nu toe ben ik er nog niet achter wat het zou kunnen zijn.

-

• BFS

BFS

Rude awakening

Topicstarter
SysRq schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:02:
Helaas kan ik je niet helpen, maar ik heb hier wel hetzelfde probleem met één office installatie. Ook vanuit Outlook met HTML-berichten gaat het niet lekker. Andere office-installaties gaan wel goed. Ik heb al even naar de verschillen lopen zoeken, maar tot nu toe ben ik er nog niet achter wat het zou kunnen zijn.
Ergens ben ik blij om te horen dat ik niet de enige ben met dit probleem. Zoals je zegt: Het is hier ook maar met 1 Office installatie. De rest van de installaties binnen dit netwerk kunnen wel netjes HTML berichten printen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Heb je ook de marges van IE aangepast?

Outlook express printen: Eerste letter valt weg

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• BFS

BFS

Rude awakening

Topicstarter
Ik zou me haast gaan schamen maar dit was inderdaad de oplossing. Ik heb bij mijn zoekacties het eerder genoemde topic niet gevonden.

In ieder geval bedankt!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

woei :)

offtopic:
En ik speel vals want ik heb zo'n beetje alle topics tussen 2002 en 2005 langs zien komen dus wist al dat deze vraag eerder was gevraagd & beantwoord :+

[ Voor 93% gewijzigd door F_J_K op 11-10-2005 11:11 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 18:34
Kijk, dat is nog eens een goede tip! \o/

-

Pagina: 1