Toon posts:

[Qtek 2020i] Software om op de PC te zien of hij aanstaat? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal.

Weet een van jullie misschien een progje waarmee je de status van je pda / pocket pc kan cheken?
Het gaat er vooral om om te zien of de pda / pocket pc aan of uit staat (standby)

Het is voor een Qtek 2020i
En ik heb al op google gezocht etc.

Alvast bedankt.

[edit]
Ik heb me even vergist...
Het gaat niet om of de pocket pc / pda aan of uit staat maar om de telefoon die die heeft.
dus dat je zeg maar een soort schermpje krijgt of de telefoon nu aan of uit staat van de pocket pc / pda.
Sorry voor de fout.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 13:05 ]

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 11:43

Sabbi

je denkt aan mij.

Ping?
Modbreak:Iets meer uitleg zou je reactie ook nuttig maken

[ Voor 86% gewijzigd door Spider.007 op 11-10-2005 12:04 ]

• wilmocs
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-12-2025
pong
Modbreak:doe maar niet

[ Voor 41% gewijzigd door Spider.007 op 11-10-2005 12:04 ]

• Obliterator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:32
Als hij uit staat kun je er niet op werken. Hoe wil je dan een programma draaien? Of wil je vanaf je PC controleren als de PDA in de cradle staat?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Misschien kan de topicstarter zijn posts even door een spellingscontrole halen voor ze hier te plaatsen? :) Verder vraag ik me heel erg af waarom je dit nou precies wilt; wat wil je hier precies mee gaan doen? Ik pas ook je topictitel even aan want ik heb geen idee wat de huidige zou moeten betekenen :)

pocket pc proje nodig > [Qtek 2020i] Software om op de PC te zien of hij aanstaat? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
als iemand nu ook eens zou reageren dan heb ik er ook wat meer aan.. :\

• Obliterator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:32
Je hebt boven in het scherm toch zo'n antenne ontvangst metertje? Ik heb zelf niet zo'n apparaat, maar het lijkt me dat die verdwijnt als je de telefoon uitzet.

Verwijderd

Topicstarter
Obliterator schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 08:42:
Je hebt boven in het scherm toch zo'n antenne ontvangst metertje? Ik heb zelf niet zo'n apparaat, maar het lijkt me dat die verdwijnt als je de telefoon uitzet.
Dat kun je niet duidelijk zien bij die pocket pc's die wij hier hebben. En omdat er mensen zijn die "niet veel verstand" van die dingen hebben willen wij het ze zo makkelijk mogelijk maken. Dus daarom willen wij er een progje op dat het duidelijk kan laten zien of de telefoon aan of uit staat.
Pagina: 1