Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Pricewatch] Hele reeks foutieve prijzen

Pagina: 1
Acties:

• a3konijn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-11 23:34
Ik zie net in de pricewatch o.a. bij de DSLR camera's dat iemand bij een heleboel camera's aangeboden door TopVision.com gisteren de prijzen foutief aangepast heeft. Hij/zij heeft nl. de prijzen gesubmit die je zou betalen als je de camera besteld als je in Duitsland woont (lager BTW-tarief).

Ik heb het nu reeds bij enkele camera's gemeld, maar ik vroeg me af of dit niet in een keer aangepast kan worden. Ofwel alle prijsupdates bij TopVision.com van 10-10 door die user verwijderen??

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Uitgezocht en verwijderd.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
FA > BZ

• a3konijn
Volgens mij heb je nu alle entries van TopVision.com verwijdert. Zij verkopen die camera wel, dus dat is correct. Alleen de prijzen klopten allemaal niet omdat de prijzen ingevoerd waren die je in Duitsland moet betalen.

• Longbeard

Longbeard

Ik heb alle entries van 10-10 verwijderd. De user had echter heel veel prijzen foutief ingevoerd.

• a3konijn
Wat vreemd dat ik dan bij bijvoorbeeld de Dynax 5D Body helemaal geen entries meer zie voor TopVision.com, terwijl ik deze bijvoorbeeld al een maand of 2 volg. En dat geld ook voor de 7D uitvoeringen en de 5D Kit (Deze laatste heb ik reeds zelf toegevoegd)

[ Voor 16% gewijzigd door a3konijn op 11-10-2005 21:06 ]

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-10 10:22

T.T.

Sowieso

Longbeard schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:54:
Ik heb alle entries van 10-10 verwijderd. De user had echter heel veel prijzen foutief ingevoerd.
Wordt die user dan gebanned?

• Longbeard

Longbeard

a3konijn schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:34:
Wat vreemd dat ik dan bij bijvoorbeeld de Dynax 5D Body helemaal geen entries meer zie voor TopVision.com, terwijl ik deze bijvoorbeeld al een maand of 2 volg. En dat geld ook voor de 7D uitvoeringen en de 5D Kit (Deze laatste heb ik reeds zelf toegevoegd)
Na enkele steekproeven heb ik alle toevoegingen van 10-10 verwijderd.
T.T. schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:44:
[...]

Wordt die user dan gebanned?
Nee aangezien er, mijns inziens, geen opzet in het spel was. De user heeft wel een mailtje gehad om voortaan correct te submitten.

• a3konijn
Volgens mij begrijpen wij elkaar niet helemaal :). Dat die entries van 10-10 wegzijn dat zie ik ook, maar dan zou toch de entry die in de periode voor 10-10 ligt getoond moeten worden en die zie ik ook niet verschijnen.
Of wordt er geen historie bewaard??

Het gevolg is nu nl. dat Topvisionshop.com gewoon bij een heleboel cams helemaal niet meer in de pricewatch staat met als gevolg dat bij de DSLR camera's 'opeens' een heleboel cams drastisch in prijs gestegen.

[ Voor 26% gewijzigd door a3konijn op 12-10-2005 16:49 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Nope, er wordt geen historie bewaard. Dat is wel de bedoeling om op termijn te gaan doen, maar op dit moment gebeurt het nog niet.

• a3konijn
He he, dat verklaard alles. Dan ga ik maar weer wat prijzen terugzetten. :)
Pagina: 1