Zoals de topic titel al doet vermoeden zit ik te twijfelen tussen deze 2 kaarten die elkaar qua prijs niet echt ontlopen. Ik was (zoals velen van jullie waarschijnlijk) in de veronderstelling dat de X800VE sneller zou zijn dan de overigen series van ATI. Echter na wat rondgelezen te hebben op dit forum kwam ik al snel tot de conclusie dat je met de X800VE bedrogen uitkomt. Aangezien ik niet zo heel veel verstand heb van videokaarten maar wel van mijn portomonee
vroeg ik me af welke van deze 2 kaarten ik het beste kan kiezen. Het viel me echter wel op dat wanneer je de GeCube kaart bekijkt er overal ATi opstaat. Is dit gewoon een ATi kaart met een Gecube flash, of hebben ze bij Gecube helemaal niets aan deze kaart veranderd?
Deze kaart zal in een multimedia pc gebruikt gaan worden, vooral om naar (op de harde schijf opgeslagen) DVD's te kijken en als Tuner/videorecorder gebruikt gaan worden. Het OS wordt windows XP met als media programma Meedio. De processor is een XP2000 (wordt nog upgegraded ergens in de future;)) met 512MB geheugen en MSI KT4 moederbordje.
Deze kaart zal in een multimedia pc gebruikt gaan worden, vooral om naar (op de harde schijf opgeslagen) DVD's te kijken en als Tuner/videorecorder gebruikt gaan worden. Het OS wordt windows XP met als media programma Meedio. De processor is een XP2000 (wordt nog upgegraded ergens in de future;)) met 512MB geheugen en MSI KT4 moederbordje.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 02:30 ]