[XP] System Running in Fail-Safe opstartprobleem

Pagina: 1
Acties:

• Deido
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-04 13:00
Als ik m'n pc opstart zegt ie System running in Fail Safe state please check CMOS features.
Nu zei een vriend van me dat ligt aan Je DDR Timings maar die stonden op Auto.
Ik had gister mijn BIOS ge-update toen kreeg ik em de 1ste keer opstarten niet toen ik em een keer later opniew startte kreeg ik em weer.
Nu kan ik op F1 drukken en dan gaat ie verder en werkt ie prima hoewel ik hier wel mee zit :( .
Ik heb ook nog een raar probleem als er meer dan 2 stekkers in m'n stekkerdoos zitten herkent ie al mijn HD en DVD/CD/Floppy Drives niet. Ik heb em van een een weekend naar een lan-party gebracht zat ie in een andere stekkerdoos krijg ik et alsnog.Moesten eerst al die andere gasten de pc uitzetten en stekkers eruit trekken :9

Straight from Vertigo

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05 11:34
Specs? Wat voor voeding?

• Deido
Oja! Sorry!
Specs:

AMD Venice 64-bit 3200+
512 GEIL DDR400
Sweex 650watt voeding
Ati X850XT
Abit AN8 Fatal1ty

Straight from Vertigo

Verwijderd

Koop eens een behoorlijke voeding zoals bijv. Tagan?

• Deido
heb et al geprobeerd te verhelpen met een 650watt enermax

Straight from Vertigo

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05 11:34
Zat ie al die tijd wel op een geaard stopcontact? Vervang anders eens de eurostekker. Wat gebeurt er als je de optimal settings in de BIOS laadt? Dezelfde problemen? Al een BIOS-update gedaan?

• Deido
"geaard stopcontact" is dat direct op het stopcontact? want hij zit nu in een stekkerdoos.
Ik heb bios vorige week ge-update en optimal heb ik ook al een keer geprobeerd:S

Straight from Vertigo

Pagina: 1