Het zoveelste topic, maar ook ik ben onder gegaan aan de gruwelijke hell die usbpoort heet 
Ik zit nu vol ergernis dit te tiepen, en het is mn laatste middel voordat ik het ding eruit breek en uit het raam gooi
Sinds vanmorgen heb ik ineens dat GEEN enkele van de 8 ( ! 2 voor, 2 achter en 4 op mobo ) USB poorten het meer doen. De muis is de enige die nog werkt, zo af en toe dan, want hij valt om de 5 seconden uit en dan moet ik hem weer opnieuw achterin de usbpoort steken. Verder doet niks het meer. Psp niet, Fotocam niet, Controller niet. Niks. Ik krijg constant de melding: USB Device Not Recognized. Terwijl gisteren alles nog werkte
Ik heb niks geinstalleerd en ook geen drivers geupdate oid. ( alles was bijgewerkt ) En hij heeft het zo echt een jaar gedaan zonder enige usb probleem.
Ik had op got een paar 'oplossingen' gevonden maar deze werken allemaal niet.
- Het bruine kabeltje van de usbfront loskoppelen
- De hele usbfront los koppelen
Ook het herinstalleren van de drivers voor de apparaten werkt totaal niet.
Alleen 1 van de USB poorten op het mobo werkt nog. De 2 die voorin zitten werken niet, de extra 2 achter werken niet en er werken er 3! niet van de usbpoorten die op het mobo zitten. Ik word echt helemaal gestoord.
Specs:
WinXP
K8N Neo 3
1024 RAM
200Gig Maxtor
Gforce 6600 GT
Iemand enig idee wat ik nog kan doen ( bios flashen is not my favorite aangezien ik dit nog NOOIT gedaan heb en GEEN idee van hoe wat waar en welke versie ik uberhaupt moet pakken, maargoed als het NIET anders kan )
Het ligt dus NIET aan:
Drivers van apparaten,
Drivers van USB,
Kabels van apparaten,
Instellingen in de bios,
USB aansluitingen op Mobo,
USB uit systeembeheer gooien en opnieuw installeren
Help Iemand
Ik zit nu vol ergernis dit te tiepen, en het is mn laatste middel voordat ik het ding eruit breek en uit het raam gooi
Sinds vanmorgen heb ik ineens dat GEEN enkele van de 8 ( ! 2 voor, 2 achter en 4 op mobo ) USB poorten het meer doen. De muis is de enige die nog werkt, zo af en toe dan, want hij valt om de 5 seconden uit en dan moet ik hem weer opnieuw achterin de usbpoort steken. Verder doet niks het meer. Psp niet, Fotocam niet, Controller niet. Niks. Ik krijg constant de melding: USB Device Not Recognized. Terwijl gisteren alles nog werkte
Ik heb niks geinstalleerd en ook geen drivers geupdate oid. ( alles was bijgewerkt ) En hij heeft het zo echt een jaar gedaan zonder enige usb probleem.
Ik had op got een paar 'oplossingen' gevonden maar deze werken allemaal niet.
- Het bruine kabeltje van de usbfront loskoppelen
- De hele usbfront los koppelen
Ook het herinstalleren van de drivers voor de apparaten werkt totaal niet.
Alleen 1 van de USB poorten op het mobo werkt nog. De 2 die voorin zitten werken niet, de extra 2 achter werken niet en er werken er 3! niet van de usbpoorten die op het mobo zitten. Ik word echt helemaal gestoord.
Specs:
WinXP
K8N Neo 3
1024 RAM
200Gig Maxtor
Gforce 6600 GT
Iemand enig idee wat ik nog kan doen ( bios flashen is not my favorite aangezien ik dit nog NOOIT gedaan heb en GEEN idee van hoe wat waar en welke versie ik uberhaupt moet pakken, maargoed als het NIET anders kan )
Het ligt dus NIET aan:
Drivers van apparaten,
Drivers van USB,
Kabels van apparaten,
Instellingen in de bios,
USB aansluitingen op Mobo,
USB uit systeembeheer gooien en opnieuw installeren
Help Iemand
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 00:33 ]